Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Winx, april 09, 2007, 01:08:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winx

Hallo iedereen,

Ik ben Winx  ben 25 jaar oud, getrouwd en ik woon in de provincie Antwerpen. Ik (wij) zitten wel al enkele jaren met problemen op seksueel gebied. Voor mij is het het heel moeilijk om hier over te praten, maar ik wou toch even de moeite doen om mij voor te stellen!
Ik vind het heel knap wat zonnekind en viper hebben gedaan, en heeft mij ook wel de moed gegeven om hier een keertje te komen piepen.
Wat je verder over mij nog moet weten, ik studeer momenteel in het volwassenonderwijs in Antwerpen de opleiding tot begeleider animator voor bejaarden.
Ik sta over het algemeen positief in het leven, ben ook een vrij sociaal persoon en ik babbel graag!
Zo nu weten jullie toch al iets meer over mij, als je meer wilt weten vraag het dan maar want ik ben niet zo een held in voorstellen...

Groetjes,
Winx
x

Jovi_Hobbes

HArtelijk welkom Winx. Allereerst krijg je een overheerlijk stukje  :cake:
Fijn dat je je hebt aangemeld en ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind om over je problemen op seksueel gebied te praten. Misschien helpt het je wat om hier rond te kijken en alles zo in ieder geval voor jezelf op een rijtje te krijgen, dat maakt het dan allemaal weer net ietsje makkelijker om je gevoelens onder woorden te kunnen brengen.
Je kunt hier in ieder geval alles kwijt wat je wilt en ik hoop dat het je wat helpt  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo