Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Winx, april 09, 2007, 01:08:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winx

Hallo iedereen,

Ik ben Winx  ben 25 jaar oud, getrouwd en ik woon in de provincie Antwerpen. Ik (wij) zitten wel al enkele jaren met problemen op seksueel gebied. Voor mij is het het heel moeilijk om hier over te praten, maar ik wou toch even de moeite doen om mij voor te stellen!
Ik vind het heel knap wat zonnekind en viper hebben gedaan, en heeft mij ook wel de moed gegeven om hier een keertje te komen piepen.
Wat je verder over mij nog moet weten, ik studeer momenteel in het volwassenonderwijs in Antwerpen de opleiding tot begeleider animator voor bejaarden.
Ik sta over het algemeen positief in het leven, ben ook een vrij sociaal persoon en ik babbel graag!
Zo nu weten jullie toch al iets meer over mij, als je meer wilt weten vraag het dan maar want ik ben niet zo een held in voorstellen...

Groetjes,
Winx
x

Jovi_Hobbes

HArtelijk welkom Winx. Allereerst krijg je een overheerlijk stukje  :cake:
Fijn dat je je hebt aangemeld en ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind om over je problemen op seksueel gebied te praten. Misschien helpt het je wat om hier rond te kijken en alles zo in ieder geval voor jezelf op een rijtje te krijgen, dat maakt het dan allemaal weer net ietsje makkelijker om je gevoelens onder woorden te kunnen brengen.
Je kunt hier in ieder geval alles kwijt wat je wilt en ik hoop dat het je wat helpt  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Welkom Winx! Van mij ook een stukje  :cake: ! Als je wilt kun je inderdaad gewoon lekker lezen, misschien maakt dat al veel voor je duidelijk. Als je dan zelf nog iets kwijt wilt, kan dat altijd nog  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Welkom Winx!  :cake:

Veel plezier op het forum!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Welkom Winx,

Stukje  :cake: ?

Ik hoop dat je wat aan dit forum hebt, ook om er wat opener over te worden. Niet tegenover ons, maar in je relatie. Want praten is wel erg belangrijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Winx

Bedankt voor de berichtjes en de  :cake: vind ik heel lief van jullie hoor!

petra1963

Hoi Winx,
Welkom, en van mij ook  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta


Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Winx

Misschien moet ik deze maar ff terug naar boven zetten.
Voor de mensen die niet, of niet helemaal meer weten wie ik nu weer juist ben ;).
Ondertussen ben ik al 27, de studies waarover ik hier de vorige keer sprak, daar ben ik ondertussen mee gestopt.
Spijtig genoeg hebben ze enkele jaren geleden fibromyalgie /cvs bij me vastgesteld en als gevolg daarvan zit ik nu thuis op volledige invaliditeit.
Niet altijd even leuk maar op deze manier heb ik al een pak minder stress omdat ik werken en of studeren echt totaal niet aankan, vooral niet in slechtere periodes.
Ondanks dat alles probeer ik toch in alles een postieve zijde te zien, en ik kijk naar de dingen die ik wel nog kan en heb ipv te kijken naar dingen die me beperken.
Ik ben ook nog steeds bevriend met Zonnekind, en het is door haar dat ik hier sinds gisteren terug verzeild ben geraakt ;)!!!

Groetjes!!

Ienepien

Welkom terug Winx. :cake:

Fricai

Jeetje wat een naarheid...  :-X Blij dat je toch nog positief bent!

Winx

Citaat van: Drisos op december 13, 2009, 09:57:57 PM
Jeetje wat een naarheid...  :-X Blij dat je toch nog positief bent!

't Is inderdaad allemaal niet zo leuk.
Maar ik wil daar ook voor mezelf niet teveel de aandacht op vestigen, ik heb best veel dingen in mijn leven die mij wel gelukkig maken dat helpt ook om de rest te relativeren :).

Mannetje

Bij deze ook welkom terug  :cake:
Post gezellig mee!

myra

welcome back, winx!