Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelukkige verjaardag, Tempesta!

Gestart door myra, januari 06, 2006, 01:32:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

 :cake: :cake: Al zit je nu waarschijnlijk ergens in de verre US of A. Hopelijk wordt het een stormachtige dag  ;D

phate

ook van mij gefeliciteerd, ik hoop dat je nog een leuke dag heb verder :cake: :cake:

TBW


Knoddepropje

Zeg jongens..... Zijn jullie niet wat vroeg ??? Tempesta is pas donderdag jarig......Ik gun t haar van harte natuurlijk, maar feliciteren lijkt me op dit moment nog wat voorbarig eigenlijk :-\

TBW

Ik ben een slachtoffer van massaconsumptie.  :schater:

phate

het was maar een nieuwjaars grapje :P:D

myra

vreemd, ik dacht dat ik op de kalender zag staan dat ze op 6 januari verjaarde. Ik zal verkeerd gekeken hebben zeker?

ChibiFirli

Gelukkige verjaardag Tempesta ;D.
Citaat van: Knoddepropje op januari 06, 2006, 03:48:47 PM
Zeg jongens..... Zijn jullie niet wat vroeg ??? Tempesta is pas donderdag jarig......Ik gun t haar van harte natuurlijk, maar feliciteren lijkt me op dit moment nog wat voorbarig eigenlijk :-\
Nee joh, je kan niet vroeg genoeg zijn. Hierbij dan ook, gelukkige verjaardag Knodje ;D:P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

dank je wel Chibi ;D

enne, nee hoor, heb nog even gechecked, maar t is écht pas de 12e....

Ereinion

Toch vast gefeliciteerd. Van mij een tornado met een strik erom!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Het is inderdaad echt pas de 12de, maar iig allemaal bedankt!! Altijd leuk als mensen aan je verjaardag denken  :wave:.

Ereinion

Dat is vandaag!

Er is er een jarig hoera, hoera,.............

*denkt na*
Sorry verkeerde taal;
Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Tempesta, Happy birthday to you!!!!!

Sorry ik ben niet zo goed in het zingen van verjaardagsliedjes, dus ik hoop dat dit niet te veel schade aan je oren heeft opgeleverd.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja, vandaag kunnen we eindelijk de  :cake: uit de koelkast halen. Gefeliciteerd Tempesta, dat je maar veel tornado's voor je verjaardag mag krijgen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Veel tornado's, veel  :cake: en zitten er ook nog cadeaus aan vast daar in het verre Amerika?
In ieder geval Heel Hartelijk Gefeliciteerd!!!!

Tempesta

En nogmaals dank jullie wel!!! Ik ben die avond bij een restaurantje gaan eten met wat vrienden, en ze hadden daar gratis t-shirts voor iedereen die jarig is. Dus dat is iig een leuk cadeautje!