Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vuvuzela's in combinatie met kinderen

Gestart door Hestia, juni 23, 2010, 03:37:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Dat wel. WEet je, voetbal is leuk, zolang je de keuze hebt eraan mee te doen of niet. Nu wordt het je overal gewoon opgedrongen en de gekte wordt gekker en gekker! Dus moet er meer lawaai komen. Maar als het gemoedelijk gaat, dan kan het juist heel erg leuk zijn! Nu moet ik zeggen dat ik er gisteren tijdens de wedsrijd nauwelijks wat van gemerkt heb. Ik kon de score in ieder geval totaal niet voorspellen, wat normaal wel kan. Denk dat iedereen hier naar vrienden is gegaan in plaats van andersom.

Mannetje

Dat opgedrongen worden valt wel mee  ???

pinky

Loop ik in de supermarkt hoor ik 'tis stiiiiiiil aan de overkant, tis stiiiiiiiiil...' nou ja, you get the point. Kom ik bij de kassa, krijg ik een wuppie, gogo of iets anders voetbalachtigs waar ik niets mee kan. Sta ik bij de kruidvat, heel schap vol oranje spullen. Rijd ik de straat in, vol oranje vlaggetjes en toeterende kinderen. Kom ik ff in de stad voor mijn vakantieboodschappen is er van alles afgezet voor de voetbalkijkschermen. Zit ik thuis, kan ik nog (op eergisteren na dan) de score volgen vanwege het gescheld en getoeter en geknal bij mijn lieftallige buurtjes. Kijk ik eens een keertje het journaal of RTL Boulevard... de TV-gids staat er vol van, zelfs de vrouwenbladen! Aargh! Dus wat ik ook doe, er is voetbal aanwezig! Ik kom er in ieder geval niet onderuit. Dus ja, ik vind wel lichtelijk dat het me opgedrongen wordt. Want als ik de score al eens niet weet, dan krijg ik het de volgende dag wel op mijn werk te horen door de collega's die erover staan te kletsen.

Hestia

Helemaal mee eens. Mensen kijken je ook echt raar aan als je durft te zeggen dat je niet naar Nederland gaat kijken. Alsof de wereld dan vergaat!

Ereinion

Wees blij, dan gaat het een paar maanden eens niet over seks.  ;)

Het nieuws van 17 juni: Overijssel kleurt tijdens het WK het meest oranje. Nergens worden de straten en huizen zoveel versierd als daar. Tweede werd Utrecht, derde Gelderland. Zeeuwen, Friezen en Limburgers hebben de minste oranje versieringen.

Dus bij de meeste van jullie van het nog wel mee.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Dan kan ik dus beter terug naar mijn ouders gaan, dan heb ik er minder last van;)

Al vind ik het er wel gezellig uit zien, al die vlaggetjes in de straat. Voor mij hoeft alleen die voetbal er niet bij:P

pinky

Haha, dat heb ik dus ook! Maar ja, ik word ook raar aangekeken als ik zeg het echt niet te gaan kijken. Liever niet zelfs. Het is best saai, vind ik.

Maar ja, de sekspraat is er vast minder op geworden, haha!

Jovi_Hobbes

Oooh, wat wordt het morgenmiddag lekker rustig in de trein naar huis. Iedereen is dan natuurlijk de wedstrijd van Nederland aan het kijken  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Hestia

Ik ga morgen tijdens de wedstrijd maar gewoon verder leren. Ik hoor toch wel wat de score is aan al het getoeter ;)

Ereinion

Ik zet waarschijnlijk de tv wel aan, maar ga ondertussen wat anders doen. Echt anderhalf uur kijken (vooral in mijn eentje) vind ik ook veel te saai. Als je met een hele groep bent, kan het wel heel erg gezellig zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :geezer: Speelt NL morgen al weer...ik heb net een vriend ge-sms-t of hij zin had om mee te gaan fotograferen...ik vrees dat hij de westrijd wil gaan kijken...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Waar wilde je naartoe? (gewoon nieuwsgierig)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat is altijd een puntje....we nemen ons altijd voor nu echt naar iets interessants te gaan en eindigen altijd in het park in de stad...  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

morgen zijn er genoeg gekke voetballiefhebbers in de stad. ook een leuk onderwerp.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Goed idee, ik zal vrees ik wel alleen moeten gaan....mss kom ik hem dan wel tegen, de gekke voetbalfan!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-