Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo iedereen

Gestart door Anique, maart 21, 2023, 05:19:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anique

Ik ben Anique, 33 jaar oud, aseksueel en aromantisch. Hier ben ik me al zo'n 10 jaar bewust van, maar ben vrij verlegen en geen 'social butterfly' om het maar zo te zeggen. Maar ik merk de laatste tijd dat ik me soms best heel eenzaam kan voelen en begin nu toch echt wel behoefte te krijgen aan iets meer contact met mensen uit eigen land (en eigen community).

In het dagelijks leven ben ik freelance vertaler, en in mijn vrije tijd houd ik van lezen, wandelen, zwemmen, tuinieren, bakken, series kijken, concerten bezoeken en de Efteling bezoeken (ik heb een abonnement).

Ondanks mijn terughoudende aard ben ik vast van plan om mijn gezicht te laten zien bij bijeenkomsten!

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jebet66

Welkom op de site Anique, goede stap om je hier te melden.
JB

Juninho

Welkom Anique, ik hoop dat je hier veel nieuwe vrienden zult maken! :)

Jaap

Hoi Anique,

Welkom!  :cake:  :cake:
Uitstapjes naar de Efteling worden hier wel vaker georganiseerd, misschien had je dat al gelezen, kun je daar een volgende keer bij aansluiten!
Veel plezier hier.

AceVentura

Welkom op het forum Anique,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Er staat al een uitje naar de Efteling in de planning voor 13 mei:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7464.0

Ik ben zelf ook een groot Efteling fan dus als er meer gegadigden zijn kunnen we uiteraard nog een tweede Efteling-meet doen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

memories

Hoi Anique, welkom! Leuk dat je vertaler bent, ik werk ook met taal. Wat voor concerten hou je van? :)

Anique

Dank jullie wel allemaal  :bloos:  M'n sociale angst is real maar ik voel me hier tot nu toe echt goed bij

Citaat van: AceVentura op maart 22, 2023, 12:19:34 PMWelkom op het forum Anique,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Er staat al een uitje naar de Efteling in de planning voor 13 mei:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7464.0

Ik ben zelf ook een groot Efteling fan dus als er meer gegadigden zijn kunnen we uiteraard nog een tweede Efteling-meet doen :)

Lijkt me echt heeeeel leuk om mee te gaan (ik heb zelf een abonnement)

Citaat van: memories op maart 22, 2023, 05:42:53 PMHoi Anique, welkom! Leuk dat je vertaler bent, ik werk ook met taal. Wat voor concerten hou je van? :)

Dank je wel! Wat doe je zelf met taal? Ik ben vertaler Engels - Nederlands/Nederlands - Engels.
De laatste paar jaar vooral k-pop concerten, in 2022 naar Sunmi, Dreamcatcher en Loona geweest. Maar houd ook van rock en alternative concerten. En ook naar Efteling in Concert geweest vorig jaar, dat vond ik ook heel mooi  :hart1:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Maartjemaris

Welkom Anique! Wat goed dat je de stap hebt gemaakt om je hier aan te melden. Genoeg Eftelingfans hier, dus dat gaat vast goed komen als je een keer naar een meeting wilt :D

AceVentura

Citaat van: Anique op maart 22, 2023, 06:02:45 PMLijkt me echt heeeeel leuk om mee te gaan (ik heb zelf een abonnement)
Hoewel ik er minimaal 1 keer per jaar kom is dat niet voldoende om voordeel van een abonnement te hebben :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Anique

Citaat van: AceVentura op maart 24, 2023, 07:00:15 PM
Citaat van: Anique op maart 22, 2023, 06:02:45 PMLijkt me echt heeeeel leuk om mee te gaan (ik heb zelf een abonnement)
Hoewel ik er minimaal 1 keer per jaar kom is dat niet voldoende om voordeel van een abonnement te hebben :)


Nee helaas niet, toch wel een keer of vier per jaar geloof ik, hehe. Ik ben zelf sinds het begin van het jaar al een keer of 8 geweest, dus ik zit wel goed  ;)

AceVentura

8 keer al :D, dan woon je zeker erg dichtbij?
Voor mij is het meer dan een uur rijden dus dan gaat het heel spontane er wel een beetje vanaf :).

Ik hoop dat ik hiermee jouw voorstel topic niet te veel kaap maar: Zijn er meer die interesse hebben in de dagje Efteling naast de 13 mei die al in de planning staat?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Anique

#13
Citaat van: AceVentura op maart 26, 2023, 11:07:20 AM8 keer al :D, dan woon je zeker erg dichtbij?
Voor mij is het meer dan een uur rijden dus dan gaat het heel spontane er wel een beetje vanaf :).

Ik hoop dat ik hiermee jouw voorstel topic niet te veel kaap maar: Zijn er meer die interesse hebben in de dagje Efteling naast de 13 mei die al in de planning staat?

Haha geen probleem - en ik ben sowieso altijd in voor een extra dagje Efteling  ;)

Ja ik woon met de auto op 30 minuten afstand (ik rijd zelf niet maar ik heb vaak wel gezelschap. Met de bus duurt het wat langer)

Ben ook altijd beschikbaar als gids op vrijwillige basis

memories

Citaat van: Anique op maart 22, 2023, 06:02:45 PMDank jullie wel allemaal  :bloos:  M'n sociale angst is real maar ik voel me hier tot nu toe echt goed bij

Citaat van: AceVentura op maart 22, 2023, 12:19:34 PMWelkom op het forum Anique,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Er staat al een uitje naar de Efteling in de planning voor 13 mei:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7464.0

Ik ben zelf ook een groot Efteling fan dus als er meer gegadigden zijn kunnen we uiteraard nog een tweede Efteling-meet doen :)

Lijkt me echt heeeeel leuk om mee te gaan (ik heb zelf een abonnement)

Citaat van: memories op maart 22, 2023, 05:42:53 PMHoi Anique, welkom! Leuk dat je vertaler bent, ik werk ook met taal. Wat voor concerten hou je van? :)

Dank je wel! Wat doe je zelf met taal? Ik ben vertaler Engels - Nederlands/Nederlands - Engels.
De laatste paar jaar vooral k-pop concerten, in 2022 naar Sunmi, Dreamcatcher en Loona geweest. Maar houd ook van rock en alternative concerten. En ook naar Efteling in Concert geweest vorig jaar, dat vond ik ook heel mooi  :hart1:

Sorry, erg late reactie! Ik heb Nederlands gestudeerd en ben al een tijdje tekstcorrector 😊 Leuk hoor, ik ga qua concerten zelf graag naar rock, poppunk, metalcore en dergelijke (maar ook naar Harry Styles 😛).