Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Reportage NOS op 3

Gestart door ErikTheo, januari 14, 2015, 11:54:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

#15
* Ik heb dit topic dan ook afgesplitst naar een nieuw topic: "geregelde meetings" .

http://asexuality.org/du/index.php?topic=4311.0
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

aneh sekali

Wow. Super dat je het lef hebt op dit te doen. Niet zo zeer dat het over aseksualiteit gaat maar omdat je toch een best persoonlijk onderwerp bespreekt. Echt iets om trots op te zijn :taart2:
Mag ik vragen wat je ouders er van vonden?
(Ik ga hem zo meteen bekijken)
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

hobbitscones

Mijn vader die zegt nooit veel, laat staan als het om meningen gaat. Ik heb daadwerkelijk geen idee wat hij ervan vond.

Mijn moeder... nouja, die zette het ook meteen op haar Facebook met dat ze het knap vond om me zo te uiten op TV en is trots op mij. Ik kan me niet meer herinneren of ze er wat van heeft gezegd in persoon. :P Ze wisten echter al wel dat ik aseksueel was, gezien ik ze ervan had verteld tijdens de meest recente asexual awareness week.

aneh sekali

Haha.. leuke reactie van je moeder :)
Heb hem net nog gekeken (en die lange docu eronder). echt een heel goed interview
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Laura

Eerst kon ik de site niet aan, maar nu wel dus ga hem vanavond bekijken. Ik ben benieuwd!