Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door adnil, november 22, 2008, 07:45:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Haha, ja dat is ook weer waar. Maar goed, wanneer ben je homoseksueel. Als je meer op mannen dan op vrouwen valt? Of als je echt alleen maar op mannen valt. Daar zijn de meningen ook over verdeelt. Maar zoals met vele dingen, zitten hier natuurlijk ook gradaties in. En is iemand altijd wel helemaal aseksueel? Ik bedoel, iedereen heeft ook wel eens een seksdroom (of die wilt of niet), of denkt er wel eens over na. Maar ben je dan geen aseksueel meer? Dat is dan het hokjesplaatsen dat we graag doen. Dat hebben we nodig, maar feit blijft dat iedereen zijn hokjes anders indeelt.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Van mij ook nog welkom !  :cake: ?

Bij mannen kan het zeker zo zijn dat ze masturberen terwijl ze asexueel zijn. De spermaproductie gaat gewoon door, en dat moet 'ergens' naar toe. Het is dan vooral het verlichten van fysiele spanning.

Hoe het bij vrouwen zit, weet ik niet.

Citaat van: Ereinion op november 27, 2008, 08:25:09 PM
Volgens mij zijn er wel meer aseksuelen die masturberen, dat zegt weinig. Vooral als het ongeveer één keer in de maand is. Misschien valt het net samen met je meest vruchtbare periode? Dat kan verklaren waarom je libido dan iets hoger is.

Misschien is het wel zoals Ereinion zegt..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)