Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik voel me o zo heppie

Gestart door Zonnekind, mei 25, 2007, 02:21:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Een gedicht dat zo leuk is om te lezen of te horen en zeker wanneer je je slecht voelt. Het is van Joke Van Leeuwen.


Ik voel me o zo heppie
zo heppie deze dag
En als je vraagt: "wat heppie?
als ik eens vragen mag"
Dan zeg ik: "hoe wat heppie?
Wat heppik aan die vraag?
Heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?"
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

heppie gedichtje hoor! Die gaat op de muur!  ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Pinky is creatief, die gaat het morgen op haar muur schilderen!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Oh, nu komt ze in aanmerking voor de hoofdrol.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, Pinky ! Het is zover...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Joepie, ja de verf staat al klaar! Als ik weer een eigen huisje heb, dan staat alles klaar om op de muur gezet te worden. En een hoofdrol? Jeeuhj!!!!  (waar is dat juich-jubel-juich icoontje nu je hem nodig hebt? Nou ja, die bedenken jullie er dan maar even bij!)

Ereinion

Is wel van mijn tweede verhaal, dus dat duurt nog even. Kun je eerst even ervaring opdoen in Amerika en met het op muren schrijven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja das waar. Misschien krijg ik wel een figuranten rol in een echte Hollywoodfilm!  ;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, dan kunnen we later zeggen dat we de beroemde filmster Pinky ( beroemd van te vaak te dronken worden, en dan te hard in auto's rijden, om maar wat te noemen  ;D ) al kenden voordat ze beroemd werd. Cool toch ?  8)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)