Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Eline.

Hey Intotheworld,

Ik ben inderdaad een tijdje niet op het forum geweest. Er is ook een groepsapp waar we nu wat aan te regelen zijn. We zijn nu aan het kijken waar we ergens binnen een activiteit in de omgeving van Utrecht kunnen houden. Dit doen we omdat het slechter weer wordt. Eerst kiezen we een activiteit en dan zal ik binnenkort een datumprikker delen op het forum. Een nieuwe activiteit is in wording.


Roeflin

Hallo Eline. Ik ben nieuw op dit forum en zou het leuk vinden om een keer aan te sluiten als jullie weer een keer in Utrecht afspreken. Geef je mij een seintje?
Groetjes Astrid (Roeflin)

Lisa.30

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw hier en zou ook graag een keer aansluiten!

Intotheworld

Citaat van: Eline. op september 25, 2022, 04:52:30 PM
Hey Intotheworld,

Ik ben inderdaad.. blablabla. Een nieuwe activiteit is in wording.

Lekker bezig! Ik zie m wel verschijnen!  ;D

Eline.

Hoi allemaal,

Hier is de datumprikker:
https://datumprikker.nl/ppxdffmn8mk4sr4i

Je moet de link even kopiƫren en in een nieuw tabblad plakken.
De datum die hier uitkomt zal hier weer gedeeld worden. De afspraak zal plaatsvinden in de Pingpong Club in Utrecht. Dit is op loopafstand van Utrecht Centraal.
Het lijkt me leuk om die nieuwe mensen te leren kennen! Jullie zijn van harte welkom.

Eline

Intotheworld

Super! Ik heb 'm ingevuld  ;D

Dunya


Stevoo


Zevrin

Het lijkt mij ook leuk een keer aan te sluiten! Ik heb de datumprikker ingevuld  ;D

Eline.

Hallo allemaal,

De datum is geprikt. We spreken zondag 27 november om 14.00 af.
Dit zal plaatsvinden bij de Ping Pong club https://depingpongclub.nl/. Volgens Google Maps is het 17 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal.

Voor de reservering is het belangrijk dat je doorgeeft dat je 27 november kan komen. Doe dit door een bericht hier achter te laten dat je komt. Als je uiteindelijk toch niet kan, geef dit dan ook door!! Doe dit graag ruime tijd van tevoren. Dan kunnen we hier rekening mee houden voor de reservering en dan heeft het restaurant genoeg plek.

Ik heb alweer zin om jullie te zien en met veel aces te kletsen. Iedereen die wil komen is welkom!

Eline  :cake:

Roeflin

Hallo Eline,
Ik wil 27 november graag komen.

EllenZ

Hoi Eline,
Ik ben hier ook nieuw en ik zou ook graag willen aansluiten!

Cavii

Hoiii!

Ik ben hier ook nieuw en ben er graag bij de 27ste! Ik heb mij ook opgegeven bij de datumprikker c:

Zevrin

Ik ben er graag bij de 27ste! ;D

Lisa.30