Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik word er gek van! :)

Gestart door Rush`, november 05, 2007, 10:17:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

HEt heeft stilistisch iets van de vrijmetselaars, maar dan op zijn kop en compleet anders... ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Het lettertype doet me aan de jaren '30 denken. En ik zie er een V, een W en een E in. Dus stel ik me voor dat het een oud vakbondshuis is, bijv : 'Werklieden Verband Emmen' of zoiets.. ::)

Maar dan nog blijft voor mij de vraag wat die mensen daar dan komen doen.. ::) En waar ze vandaan komen. En wat hun relatie is met dat pand, en met dat symbool..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Je bent al mooi op weg, misschien droom je er vannacht over en weet je het opeens.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

#63
Ik heb nog meer zoekpogingen gedaan, richting Vrijmetselaars enzo. Maar daar ben ik niet verder mee gekomen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)