Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik erger me aan...

Gestart door zwartkopje, november 28, 2007, 11:00:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Digitalann

Euh, ga af en toe weg met mijn broer zijn vriendin.  Ik beschouw ze ook als mijn vriendin.

Dus ja, ga af en toe eens weg met iemand.  Dit vind ik dan ook wel heel gezellig, kan heel goed met haar praten.

Ereinion

Citaat van: Digitalann op mei 19, 2008, 10:13:35 PM
Rijd niet met auto, dus op dat gebied ben ik ook een beetje geremd.  En helemaal alleen weggaan, vindt ik in deze tijd gewaagd.

Bedoel je alleen 's avonds of ook overdag?

Ik weet dat veel mensen bang zijn om alleen ('s avonds) weg te gaan. Maar daardoor belemmer je jezelf wel heel erg. Er zijn toch ook genoeg veilige plekken?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ik denk dat de meeste oppervlakkige mannen internet wel handig vinden. Misschien is dat het punt. Trouwens, je hoeft niet 's avonds uit te gaan om het leuk te hebben. Je kan bijvoorbeeld ook een cursus gaan doen waar iets is van jouw interesse om mensen te leren kennen en hopelijk die ene man. Vaak zijn er wel 6 of 8 weekse cursussen te vinden. Soms zelfs een dagcursus of een workshop. Fotograveren, glas in lood etc etc. Kan allemaal tegenwoordig. Erg leuk om te doen, leerzaam en je leert nieuwe mensen kennen. Misschien is dat wel jouw manier in plaats van uitgaan?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Newana

Vaak ben je die mannen liever kwijt dan rijk! Er was een tijd, lang LANG geleden (nu ben ik gelukkig iets wijzer) dat ik ook weleens m'n foto stuurde wanneer iemand me hierom vroeg. Hierop werd het gesprek, van zijn kant, vrijwel altijd vervolgd met vragen en verhalen over seks: Geil je op mijn foto? Volgens mij ben jij best wel eens naughty.. Nee, jij bent geen maagd meer.. Hoeveel vriendjes heb je gehad? zeker elke week een nieuwe! Brr :S en geloof me, ik draag altijd gewone kleren, een broek en een trui dan wel een t-shirt (op foto's).

Het vervelende is dat ze er niet mee ophouden, zelfs al vraag je hierom ... Nee, ik ben ze liever kwijt dan rijk!

pinky

Klinkt als een happy single!

sutoroberi_sheku


Newana

Tsja, of als iemand met weinig positieve ervaringen op dat gebied  :P

Maar ja, ik weiger achter iemand aan te lopen die zo compleet achterlijk doet of is. Hoewel ik absoluut niet veel ervaringen heb op het gebied van relaties, komen en kwamen mensen toch vaak naar mij toe om over hun relatie te praten. In twee gevallen werden de meisjes door hun vriend uitgescholden en geslagen. Ik zou er nog geen twee tellen over doen om die gast te dumpen, maar nee, zonder hem zouden ze zogenaamd niet kunnen leven... Dat begrijp ik nou niet... Maar ik ben dan ook nog nooit verliefd geweest... In zulke gevallen ben ik daar dan toch wel weer blij mee :).

pinky

Tsja, dat was mijn tweede gok. Maar goed, ik snap je punt. Relaties zijn niet zaligmakend. Maar goed, aan de meiden zelf om in te zien dat ze beter verdienen. Ik snap het wel hoor, dat ze dan blijven. Die mannen maken deze meiden (geestelijk) afhankelijk van hem, voordat ze gaan slaan. En dan kan weggaan erg bedreigend zijn voor zo'n meisje. Bedreigender dan blijven. Maar goed, het blijft een raar idee. Ik denk ook dat ik snel weg zou wezen als een vent mij gaat slaan. Maar goed, als ik hem nou eens heel kwaad heb gemaakt en ik in zijn geval het misschien ook wel gedaan zou hebben, zou ik dan nog steeds weggaan? En als hij zijn spijt heeft betuigd? En als het dan drie jaar niet gebeurt en dan ineens wel weer? Waar ligt de grens? Het is denk ik best lastig als je eenmaal in zo'n situatie zit!

Newana

#54
Maar ik neem toch aan dat je zoiets aan kunt voelen? Is het terecht dat hij mij slaat of niet? Zou ik dit zelf ook oplossen door te slaan? Als hij zegt dat hij van me houdt, meent hij dit of voelt het toch ergens niet goed?

Ergens begrijp ik het ook wel hoor... Als je verliefd bent kijk je met een vertekend beeld naar de persoon in kwestie. En ja, als jij al een tijd voor iemand leeft en plotseling begint diegene je te slaan, dan voelt het waarschijnlijk alsof je door hem te dumpen, ook gelijk je leven weggooit (hij was immers je leven).

Maar toch...

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

sutoroberi_sheku

Vrouwen kunnen zich op die momenten rare dingen gana inbeelden.
Zo is hij normaal helemaal niet. Het zal wel aan mij liggen dat hij opeens zo agressief op me reageert.
misschien is het maar een fase. Zij manier van uiten.
En denk ik door zichzelf zo te kleineren, dat ze zich nog afhankelijker maken van zo'n man. sneu vind ik dat.

pinky

Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Het is ook sneu, maar sommige mensen hebben die periode in hun leven nodig om eindelijk door te krijgen dat ze meer waard zijn dan dat. En die periode kan soms heeeeeeel erg lang duren. Jammer, maar zo werkt het wel.

Iemand zei ooit eens dat je meestal minder krijgt dan je vraagt, dus dat je maar beter hoog in kunt zetten. Denk bijvoorbeeld aan het verkopen van je auto. Als je daar iets teveel voor vraagt heb je een kans dat je het krijgt. Als je bij voorbaat al minder vraagt weet je zeker dat je ook minder krijgt. Snap je? En zo werkt het ook in het leven. Als je eigenlijk iets teveel vraagt, kan je het nog weleens krijgen. Maar als je te weinig ervan vraagt, krijg je dat ook! Zo waar!

petra1963

En, als je op de vraag 'would you buy from this man a second hand car' simpelweg 'nee' voelt, waarom zou je dan wel een relatie met hem beginnen ? Of volhouden ? Tegen je eigen gevoel in ? Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat je je eigen gevoel niet moet vermoorden...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Newana

Oh je ziet mensen zulke vreemde dingen doen als ze verliefd zijn...

Mijn broer ontmoette zijn vrouw ongeveer twee jaar geleden online in het spel World of Warcraft. Zij woonde destijds in Engeland. Één keer ging m'n broer voor een weekendje bij haar op bezoek, de tweede keer nam haar mee naar Nederland.

'Is het goed wanneer Tina (zo heet ze) bij ons komt wonen?'

Jullie kunnen m'n ouders reactie zelf wel bedenken. Dus ging mijn broer op zoek naar een kamer en hoewel m'n ouders al verschillende woningen hadden gevonden koos hij zijn eigen --> de kleinste en duurste. Toen ze daar woonden zei ik al tegen m'n ouders 'wedden dat ze straks zwanger is?'. En ja hoor, ze was zwanger. M'n broer gaf eindelijk toe dat zijn kamer niet bepaald geschikt was voor een gezin en huurde, dankzij m'n pa, een huisje. Net voordat het kind er was zijn ze in vijf minuten getrouwd opdat het kind in ieder geval een Nederlandse nationaliteit kon krijgen (zij is Deense).

De rest zal ik jullie besparen. Maar geef nou toe, wat ongelooflijk rampzalig, wat kunnen mensen ongelooflijk achterlijke dingen doen als ze verliefd zijn en wat ben ik (bij tijden) ongelooflijk blij dat ik nooit verliefd wordt!