Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

eventjes proberen

Gestart door rozalieke, september 30, 2007, 01:29:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rozalieke

Hallo
Na veel geklungel ga ik toch eens proberen mij een beetje voor te stellen.
Ik had een afspraak bij de arts en vanzelfsprekend liggen daar boekjes om je tijd een beetje te verdrijven,ik kwam dan uit bij jullie via de libelle.
Ik zal zeker nog eens een boodschap nalaten als ik bij deze ook weet als ik dan niet of wel goed bezig ben.
Fijn dat mensen nog open kunnen zijn al is  het een beetje anoniem er zal altijd wel heel veel waarheid inzitten.
Bij deze Pinky bedankt om je mailtje

Groetjes
Rozalieke


Ienepien

Welkom Rozalieke, lust je  :cake:?

Sismo

Ook van mij een welkomst-  :cake: !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Welkom Rozalieke  :cake:
Ga rustig je gang hier op het forum. Je kunt niet zo gauw iets fout doen en zelfs als er iets fout gaat vindt niemand dat erg.
Je voorstelberichtje is al gelukt, dus het belangrijkste kun je al: berichtjes plaatsen  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Welkom Rozalieke,

Het is gewoon een kwestie van oefenen, dus hoe meer je plaatst, hoe beter je de weg op het forum leert kennen.  ;)

Ook van mij nog een stukje  :cake: !

Ik denk dat het meeste dat op dit forum te vinden is wel waarheid is. (behalve dan bij onzin, misschien  ;D ) En het is door de gebruikersnamen inderdaad anoniem, maar sommigen hebben elkaar al meerdere keren ontmoet en ook zijn er wel foto's van veel leden te vinden. Trouwens, binnenkort is er weer een samenkomst, misschien leuk om ook naar toe te gaan?

Was dat een oude libelle die je hebt gelezen, of heeft er onlangs weer iets ingestaan?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Hoi hoi!
Nou hier dan de officiele AVEN welkomst :cake:. Ik ben blij dat je je weg een beetje hebt gevonden. Bij index kun je nog op veel meer berichtjes klikken. Ik zou zeggen kijk vooral veel rond en lees een boel mee. En vergeet niet af en toe te reageren. Dat vinden we erg leuk!
Bij de weg, je bent goed bezig.
(oh ja, ik spreek dunglisch, vandaar het bij de weg... ;))

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Stev

Veel plezier op dit forum!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Mau


pinky

Rozalieke! Lust je geen taart?

rozalieke

Citaat van: Pinky op oktober 05, 2007, 05:33:05 AM
Rozalieke! Lust je geen taart?

Dag Pinky

Ik weet bij god niet wat je bedoelt met je vraag,ik zie soms al eens staan cake en zo maar hmm sorry.

Groetjes

Rozallieke

Stev

Het is een traditie hier om een nieuw lid met een stukje taart te verwelkomen. We zijn sterren in het gebruiken van de emoticons (dat zijn de plaatjes die je aan een bericht kunt toevoegen, zoals de taart dus) maar als je nieuw bent, snap je er meestal niets van. Dus niet jij sorry, wij sorry!  :wave:

... en voor de echt "verslaafden" hebben we zelfs een emoticonverhaal gestart  ;D  http://asexuality.org/du/index.php?topic=782.0
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)