Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

40 Dagen Zonder Seks

Gestart door Stev, januari 03, 2008, 04:56:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik dacht dat een droogkloot iemand was met een droog gevoel voor humor.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Of iemand zonder humor. Kan ook. ;D

petra1963

Citaat van: Ienepien op januari 05, 2008, 01:27:01 PM
Peter, een heel intieme vraag.
Dus zelfs als je niet sexueel actief bent, gaat de sperma-produktie door?
Is het niet zo, dat het op een gegeven moment opdroogd ofzo?
Hier noemen we oudere mannen, die nooit een vrouw hebben gehad een droogkloot. Kan dat, of trekken die ook? :-\

Ja, in principe gaat de spermaproductie door. Door medicijnen kan die minder worden, maar de spermaproductie gaat altijd door. Misschien dat als je 80 bent of ouder, dat het dan uit zichzelf wat inzakt. Maar geen vrouw hebben veroorzaakt niet dat de spermaproductie minder wordt, of ophoudt. Zeker niet. Die mannen trekken des te vaker en des te harder, vaak... ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Dank je wel voor je eerlijke antwoord.  :knuffel:
Ik heb het me altijd al afgevraagd, maar durfde het nooit aan iemand te stellen.
Maar het kan denk ik toch wel verschillen van man tot man. :-\

petra1963

Ja, het verschilt in die zin dat bij de een de spermaproductie al minder wordt wanneer hij 50 wordt, en bij de ander pas wanneer hij 80 wordt. En de ene man heeft ook meer behoefte aan masturberen dan de ander. Maar geen vrouw hebben, heeft daar geloof ik gee invloed op..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

kitteleentje

niet vergeten natuurlijk dat ongebruikt sperma (dat dus in de ballen blijft zitten) gewoon terug wordt afgebroken en opgenomen.  Dus al die anders verspilde eiwitjes worden dan gewoon gebruikt voor iets anders.

Maar inderdaad, de spermaproductie stopt normaal nooit, dag in dat uit 7/7, 24/24 gaat dat door.   Maar wordt het niet gebruikt, dan wordt het ook 7/7, 24/24 terug afgebroken. :p een vicieuze cirkel dus, die de meeste mannen gemakkelijk kunnen doorbreken.

Het programma klinkt wel grappig in de oren, dat is zoals die gelijknamige film, die vond ik ookal grappig.  In mijn ogen lijkt het dat enkel mensen met een hoge seksdrive daar het moeilijk mee gaan hebben... maar wat is hoog eigenlijk?  Waar ligt het gemiddelde?

Dat was iets van een 3 keer per week zeker?  Maar is dat getal zo hoog omdat 2 seksuelen in een relatie vinden dat dat zo hoort en ze het daarom ook geregeld eens doen?  Of zou dat werkelijk zijn dat ze er zo een nood aan hebben?

Al die raadsels... seksuelen... tlijkt wel een ras appart  ;D .

Jovi_Hobbes

 ;D
Ik zou het zo'n beetje vergelijken met 40 dagen geen tv-kijken (als je dat vaak doet) of 40 dagen geen koekjes eten (als je daarvan houdt) Omdat het een eindige periode is, is zoiets met een klein beetje wilskracht best wel vol te houden, lijkt mij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Vanavond dus de eerste aflvering. Wel kijken, hè! :D

Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 08, 2008, 07:27:33 PM
Ik zou het zo'n beetje vergelijken met 40 dagen geen tv-kijken (als je dat vaak doet) of 40 dagen geen koekjes eten (als je daarvan houdt) ... best wel vol te houden, lijkt mij.

... of 40 dagen geen chocola eten  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien


Stev

Helemaal voor Jovi natuurlijk  :schater:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

En nog moeilijker voor Jovi: 40 dagen geen kattebrokjes eten !  :schater:

Nog even over masturberen bij mannen: die eiwitjes worden misschien wel weer afgebroken, maar hoe snel ? Na welke periode ? Ik kan uit eigen ervaringen bevestigen dat de 7x 24 uur productie van sperma er echt om vraagt met enige regelmaat dat sperma te lozen. Dat is geen overbodige luxe..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En is het bv niet zo, dat als de vraag blíjft, er productie blijft?
Ik bedoel eigenlijk net zoals bij borstvoeding. Als er geen vraag meer is, omdat de moeder vindt, dat het kind al te groot wordt, of dat ze geen tijd meer heeft omdat haar carrière voorgaat :banghead: dan zal de productie vanzelf stoppen.
Dus, als je niet meer loost (sorry) zal de productie indrogen en stoppen???????????

Stev

Ik vraag me opeens af hoe mijn vader het allemaal gebolwerkt heeft  :-\  en hoe oneerlijk het is als je als man "voorgeschreven" krijgt (d.m.v. opvoeding of zo) dat masturberen niet hoort.

Maar even terug op het programma van EO (ja, ja mensen want dit is geen "onzin" dus mag hier niet afgedwaald worden  :P  )
Ik vond het eigenlijk best goed. Ze laten duidelijk zien dat het leven en/of liefde om meer draait dan alleen om seks. En de opzet is anders dan ik dacht, ze volgen in 1 aflevering 1 persoon, ik heb iets "big-brother"-achtigs verwacht, vandaar dat ik er geen zin in had.
Maar goed, ik denk niet dat ik het ga volgen, ze vertellen toch al dingen die ik allemaal weet  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Maar toch wel interressant, om te zien, wat het met die jongen heeft gedaan.
Sex meteen de eerste dag, doe je met iemand, die "wel leuk is" , maar als die iemand écht leuk is, dus misschien wel voor een relatie, dan had hij géén sex met haar. Rare gedachtenkronkel, met die tweede kan ik meegaan, maar bij die eerste denk ik: moet dat nou, en inderdaad, vanuit die jongen gezien moest dat nou.
En nu is hij tot inkeer gekomen, dat sex met iemand toch wel heel speciaal is.
En het zet hopenlijk meer jongeren aan het denken. :-\