Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw Hier

Gestart door essierulez, oktober 04, 2012, 11:17:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

essierulez

Hallo, ik ben Essie en ik ben nieuw op deze site.

Ik  heb me nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot een persoon. Daar heb ik zelf op zich geen moeite mee.
Maar ik ben student, en er word regelmatig over sex gepraat. Als ik dan aan mensen vertel dat ik nog nooit sex
heb gehad met iemand, en dat ik daar geen behoeft aan heb(of in ieder geval nu niet), dan vinden de meeste
dat raar.
Vanavond zag ik een tv-programma waarin het ging over aseksualiteit. Het verhaal kwam me bekend voor en
daarom ben ik gaan googelen, om meer info te vinden. Hoe meer ik te weten kwam, hoe meer ik herkende in
de verhalen. Het is prettig om te weten dat er meer mensen zijn die zich niet op die manier aangetrokken voelen
naar anderen.
Daarom heb ik nu ook hier een account aangemaakt, om er meer over te weten te komen, en uiteindelijk te
kijken of dit iets is waarmee ik mezelf kan identificeren.

Lizzie7

Hoi Essie! Welkom bij AVEN! Misschien heb je al ontdekt dat we hier nogal houden van  :cake:, dus neem gerust een stukje!
Hopelijk geraak je er snel aan uit of je jezelf als aseksueel kan klasseren of niet!
Vraagje: herinner je je nog welk tv-programma?
Vraagje 2: is Essie een vrouwennaam of een mannennaam?

essierulez

1. Het was een programma op TLC. Zag dat het ook al was genoemd in een ander forum.

2. Essie is een afkorting/bijnaam van Esther, dus een meisjesnaam ;-).

Dutchamoeba


Alice23

Ah, welkom! een mede-student :)

Mag ik vragen hoe jij aankijkt tegen het uitgaan/ het studentenleven?