Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door Bowlertje, oktober 31, 2012, 06:00:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bowlertje

Hey allemaal,

Ik ben al even aan het lezen over aseksualiteit en ik vond het wel tijd om me aan te melden voor en voor te stellen op dit forum. Ik ben 22, heb een eigen huisje met 2 katten, 1 hond en 4 ratten als huisgenoten. Ik ben bijna afgestudeerd (diëtist). Verder werk ik als vrijwilliger voor Stichting Emetofobie, in een dierenasiel en een vogelasiel.

Sinds jaren loop ik bij een Riagg, maar sinds een paar weken zijn we bezig met zoeken wat mijn geaardheid is. Hetero heb ik me nooit gevoeld.. Ik heb even gedacht dat ik verliefd kon zijn op meiden, maar dat lijkt toch ook steeds minder het geval. Ik heb gewoon 0,0 behoefte aan seksueel contact.

Ik hoop wat herkenning te kunnen vinden hier, en me op het gebied van seksualiteit geen loner meer te voelen.

Catnip

Hey welkom!

Nog een dierenliefhebber :D (Toevallig werk ik ook in een dierenasiel :) ...en heb ik emetofobie :P )

Je bent absoluut geen loner qua seksualiteit, hier niet in ieder geval :)

FlowerPower


essierulez


Fricai


SoulDragon

Welkom Bowlertje,
Dat is pas een huishouden :), vinden mensen het bij mij al erg met 1 hond, 1 kat en een huisgenoot.
Het klinkt in ieder geval heel gezellig!
En wat een berg vrijwilligerswerk, wat goed van je  :knuffel:

Je verhaal klinkt heel bekend, dus je zult zeker herkenning vinden hier.
Ik dacht ook een tijdje dat ik misschien lesbisch was...maar ook met vrouwen moet ik niet aan sex denken :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Lizzie7

Citaat van: Bowlertje op oktober 31, 2012, 06:00:14 PM
Hey allemaal,

Ik ben al even aan het lezen over aseksualiteit en ik vond het wel tijd om me aan te melden voor en voor te stellen op dit forum. Ik ben 22, heb een eigen huisje met 2 katten, 1 hond en 4 ratten als huisgenoten. Ik ben bijna afgestudeerd (diëtist). Verder werk ik als vrijwilliger voor Stichting Emetofobie, in een dierenasiel en een vogelasiel.

Sinds jaren loop ik bij een Riagg, maar sinds een paar weken zijn we bezig met zoeken wat mijn geaardheid is. Hetero heb ik me nooit gevoeld.. Ik heb even gedacht dat ik verliefd kon zijn op meiden, maar dat lijkt toch ook steeds minder het geval. Ik heb gewoon 0,0 behoefte aan seksueel contact.

Ik hoop wat herkenning te kunnen vinden hier, en me op het gebied van seksualiteit geen loner meer te voelen.

Hey Bowlertje, welkom op het forum!
Na je openingstopic heb ik zowel emetofobie (braakfobie, blijkbaar de 7e meest voorkomende fobie wereldwijd) en Riagg (regionale instelling voor ambulante geestelijke gezondheidszorg, beetje vergelijkbaar met CGGZ in België) moeten opzoeken. Ik veronderstel dan even dat je niet enkel naar het Riagg ging ivm je (a)seksualiteit?
En je bent zeker niet alleen!
Neem een stukje  :cake:, dat is hier de gewoonte!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Welkom op het forum Bowlertje !  :cake: ?

Citaat van: Bowlertje op oktober 31, 2012, 06:00:14 PM
Ik ben al even aan het lezen over aseksualiteit en ik vond het wel tijd om me aan te melden voor en voor te stellen op dit forum. Ik ben 22, heb een eigen huisje met 2 katten, 1 hond en 4 ratten als huisgenoten. Ik ben bijna afgestudeerd (diëtist). Verder werk ik als vrijwilliger voor Stichting Emetofobie, in een dierenasiel en een vogelasiel.
Ratten zijn mijn favoriet  :cheerleader:  (Al heb ik er momenteel geen :( )

Citeer
Ik hoop wat herkenning te kunnen vinden hier, en me op het gebied van seksualiteit geen loner meer te voelen.
Dat moet kunnen lukken denk ik, lees en doe gewoon gezellig mee.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler