Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afreageerclub 'Cirec'

Gestart door pinky, februari 10, 2009, 02:06:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Hier issie dan. Het topic om je onbeperkt af te reageren! Terecht of onterecht, maakt niet uit! Laat je lekker gaan!

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

cirec


pinky

Bedacht met net, een paar regels zijn wel handig.

- Hoofdbonken toegestaan!
- Mening uiten graag
- Discussies NIET toegestaan
- Wanneer je hier leest, betekent dit dat je de uitingen ziet van iemand die in een toestand van frustratie verkeerd. Houd er dus rekening mee dat wat hier staat niet altijd weergeeft wat de bewuste persoon echt denkt, maar dat het slechts een uiting is van zijn of haar gevoelens!
- Bewuste beledigingen met het doel iemand of een groep te kwetsen zijn NIET toegestaan
- Verder , ga je gang, sla in het rond, stoot je hoofd, mik een paar appelflappen richting iemands hoofd, sla dat bord voor iemands kop aan gort of gebruik je eigen fantasie om je heerlijk af te reageren.

Zo, dat zijn de regels...En dan nu, verklaar ik deze club voor geopend. Ik geef het woord nu aan Cirec. Aan hem de eer de eerste afreageer 'speech' te houden.

petra1963

Kennen jullie het 'afreageerkamertje' van 'Ome Joop'nog uit de Dik voor Mekaar show ? ( Radio, jaren '70/'80 ) ?  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Zullen we hier dan ook zo'n afreageerkamertje van maken ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Oke !

NIK,HBJYTKRJKJNMKJK!!! .JNKLYHJCNJDNRYHMKJHNLN;L';;M;GLRTKCEDNEDJKG;JOL.;IY[TRE[E'DFDSDSs/FHKIUOOJKOPO=J=6['65T0HNB8IRK5K7UY=KL-0KG'/RF.DKH;K';'/UJHJ;K;O/PLH]&&^*$$##%^&%@#@!F';TKUYTRF\G/K/;/MK/...GF/R.YI,,,P[
LIK UIO99=8880977=7[UHHJ'L;P\IHTG*(&%#@@@!@@#^&(":L>P{P)))>"{"_T[RRO98ERERERTRTYPI!P[]


DAT WAREN EEN HELE HOOP KRACHTTERMEN EN EEN HELE HOOP ACHTERGRONDLAWAAI BIJ ELKAAR !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

wertyikjDhjHJbe423456788ytresdfvb6uyghjbl9pol,/.-=-['=
\ghbe5p-08778000000000000000000988888888888888888&&&&&&&&8645rfvi09ol-p;-['/=]\-p;8uj5tg4rf3s2ws
5tg7ujk0olp;-[['


* Ienepien kan lang niet zo goed vloeken als jij. :schater:

pinky

IK HAAT HET DAT IK POKKEVEEL WERK EN ELLENDE HEBT OMDAT IK ZONODIG EEN MOEDER MOEST HEBBEN MET EEN KLOTEDEPRESSIE!

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

"@#&^%!!!!"


(bedoel je zoiets?)

sutoroberi_sheku

ik haat het ook dat ik teveel werk heb, en daardoor geen tijd meer heb om te naaien!! :banghead: :banghead: iets wat ik heel graag doe...achter een naaimachine wel te verstaan!!!  :banghead:

pinky

Dat haat ik ook! En ik haat het ook dat mijn naaimachine het niet goed doet, dus dat ik elke fokking keer weer aan het uitzoeken ben hoe dat kreng nou weer werkt! GVD!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

Ik kan er niet tegen als mensen alleen het negatieve zien in het leven en de hoop en het geloven in mensen en haar omgeving verliezen..

pinky

Oeh vreselijk! Of wat ik ook erg vind... vandaag reed de bus bijna op een auto. Auto was vergeten knipperlichtje aan te doen, buschauffeur was vergeten om even te wachten tot auto gepasseerd was voordat hij gas gaf. Beide een foutje gemaakt, beide op tijd geremd, net een ongeluk voorkomen. Gaan ze tegen elkaar staan schelden! SUKKELS. Die twee zijn zich beide doodgeschrokken natuurlijk, maar waarom in hemeslnaam op elkaar afreageren. Zeg dan gewoon dat je geschrokken bent en blij bent dat het goed is afgelopen! Daar kan ik nou eens niet tegen!

Citaat van: peter1963 op februari 13, 2009, 01:46:02 PM
Ik haat..... GRRR !

Helemaal mee eens dus!