Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stembanden

Gestart door pinky, mei 04, 2010, 12:05:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ja, dat merken ze gauw genoeg, en daar gaan ze mooi misbruik van maken.  ;D

pinky

Daar ben ik dus ook bang voor! Maar ja, om je nu ziek te melden omdat je geen stem meer hebt... eeuhm...

Jovi_Hobbes

Tsja, als je telefonist zou zijn zou je niets anders kunnen dan je ziek melden ben ik bang.
Misschien moet je er een spelletje van maken op de opvang, kunnen ze gaan zoeken naar jouw stem en wie het langst niets zegt wint iets leuks  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


jojo83

Hoe hard heb je je stem nodig en komt er wel heel iets geluid uit of echt helemaal niets.
Maar bij kinderen kun je wel heel wat met gebaren. En je wordt behoorlijk creatief zonder stem hoor!!!

pinky

Haha... inmiddels komt er iets uit wat lijkt op woorden... dus het gaat redelijk. Hopelijk morgen nog iets beter. Ik sta de eerste anderhalf uur alleen en soms moet je toch echt even boven de rest uit komen... en ik kan niet hard fluiten of iets dergelijks. Dus ik hoop maar dat het goed gaat, want de kinderen kun je daarom echt gaan uitbuiten. Maar ach, dan moet ik maar heel streng en heel duidelijk zijn dat daar niet mee te spotten valt... grapjes erover maken... tuurlijk, maar misbruik maken... haha, dan hebben ze vrij snel een verkeerde aan mij! Dus ach... maar goed, als ik echt niets zou kunnen zeggen, dan had ik gevraagd of ik op de babygroep mocht staan ofzo.