Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maagd?

Gestart door TBW, november 13, 2005, 11:06:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op november 13, 2005, 11:06:07 PM
Je stem kan gewijzigd worden (macaber genoeg kan je gebeurtenissen meedelen  :rollol:)
Stel je voor dat er iemand van geen maagd naar wel maagd verandert ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Daar heb je een operatie voor: maagdenvliesherstel  :rollol:

TBW

Citaat van: Tempesta op november 17, 2005, 02:01:37 PM
Daar heb je een operatie voor: maagdenvliesherstel  :rollol:

Idd, veel van toepassing bij islamieten, joden, extreme christenen ed

=wel erg

Tempesta

Geloof en seks: een bizarre combinatie  :-\.

«-o-Lantos-o-»

Nou, deze onderwerp heeft me weer herinnert dat: oh ja ik ben nog maagd.
Blijkbaar is het iets dat ik kan verliezen. Maar mijn vraag is hoe kan je iets verliezen dat er fysiek niet daar is. Het is maar symbolisch.
Maja, ik hoor sommigen van jullie al zeggen van: ja maar bij de vrouwen is er sprake van de maagdenvlies. Dat klopt maar die vlies kan verscheuren zonder dat een vrouw sex heeft gehad. En als die vlies bepaald dat je geen sex heb gehad zoland die er nog is. Wel denk je eens in een vrouw die sex heeft gehad met een man met een korte geslachtsorgaan die niet lang genoeg was om tot bij de vlies te komen en die te verscheuren. Dus die theorieën vind ik persoonlijk allemaal koeien dump. 

En trouwens hoe zit het dan bij de heren? Waar zit onze maagdenvlies? Hahah of is het een omhulsel of zo???( ik denk niet dat ik dit hele zin moet eindigen zodat jullie weten wat ik verder wilde zeggen).

Dit is meer een felle reactie over de denkwijze die in de maatschappij heerst.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Citaat van: Tempesta op november 17, 2005, 02:21:23 PM
Geloof en seks: een bizarre combinatie  :-\.

Geloof en aseksualiteit schijnt ook niet officieel te kunnen. Want je seksualiteit is een geschenk van God, dus kun je niet zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt. Of zoiets  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op januari 22, 2006, 12:42:27 PM
Citaat van: Tempesta op november 17, 2005, 02:21:23 PM
Geloof en seks: een bizarre combinatie  :-\.

Geloof en aseksualiteit schijnt ook niet officieel te kunnen. Want je seksualiteit is een geschenk van God, dus kun je niet zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt. Of zoiets  :-\

Nou volgens welke geloof? Als we de bijbelse geloof even door nemen.
In de bijbel word seks gezien als iets voor degenen die God niet willen dienen. Die indruk krijg ik bij het lezen van sommige regels zoals:
·   Een man of vrouw die God wil dienen moet zich afstaan van sexuele contacten en priester of non worden. Als ze niet kunnen afstaan van seksuele kontakten mogen ze alleen aan sex doen binnen huwelijk.
·   Daarom mag een priester of non niet trouwen. etc

Als sexualiteit een geschenk van God is waarom zou hij net zijn dienaren afwijzen van zijn geschenk. Die uitspraak van sex is een geschenk van God is echt typisch een uitspraak van de hedendaagse maatschappij zodat mensen zich minder schuldig voelen over sex.

Wij als aseksuelen kunnen makkelijke de conclusie trekken dat God ons aseksueel heeft gemaakt zodat het makkelijk word om hem te dienen.
En of het echt zo is geweest, pech voor hem, ik heb al lang besloten om mijzelf te dienen.haha  >:D

Ik zou meer citaten uit de bijbel kunnen achterhalen die anders over sex denken. Maar ik ga me helaas geen energie meer putten daarin.

Mensen gebruiken veel uitspraken naar hun zin en proberen mensen daar over te halen door te zeggen dat het God?s woorden zijn.


~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

TBW

Leviticus, Numeri, Deuteronomium:

Een priester is verplicht te trouwen.

Dat volgen rabbijnen dan ook trouw op.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: TheBlackWatch op januari 22, 2006, 02:00:29 PM
Leviticus, Numeri, Deuteronomium:

Een priester is verplicht te trouwen.

Dat volgen rabbijnen dan ook trouw op.

Waar exact in Leviticus, Numeri, Deuternonomium staat dat?  :o Ik wil het even zelf lezen om te kijken of ik het verkeerd heb gelezen of zo. Of dat het helemaal niet in mijn bijbel staat hahaha.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

TBW

Bij wat een priester moet zijn. Ik heb hier geen bijbel, die ligt thuis...

Ereinion

Ik kan er zo niets meer over vinden, maar ik heb er wel zoiets over gelezen. Dat het wel iets is dat je hoort te doen, alleen niet met iedereen. Ik heb ook ergens gelezen dat iemand aan een priester vroeg wat de kerk denkt over aseksualiteit en toen waren ze ook niet erg positief.
Niet dat ik daar belang aan hecht. Ik vind dat ze er in ieder geval erg dubbel in zijn. Maar het was iets dat me te binnen schoot toen ik eerder de opmerkingen over geloof en seks las.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Is het niet zo dat priesters verplicht zijn te trouwen met god?
Anyway, terug naar 't onderwerp: zo maagd als een, ehh, iets wat heel maagd is  ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: ThirdMagus op februari 27, 2006, 10:43:44 PM
Is het niet zo dat priesters verplicht zijn te trouwen met god?
Anyway, terug naar 't onderwerp: zo maagd als een, ehh, iets wat heel maagd is ;D

een maagd?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


Jovi_Hobbes

Je moet er maar net op komen hè...  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?