Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

daten/vriendschap??

Gestart door biaseksueel, november 21, 2007, 11:11:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biaseksueel

Iemand tussen 18 en 30 jr. omgeving BXL zin om af te spreken met mij, vrouw, 22, bi??
In eerste instantie puur om ervaringen te delen. (ben nieuw hier)

:cake: en misschien een lekker stukkie taart eten :-)

Jovi_Hobbes

Die  :cake: is een slimme zet, daar krijg je vast veel reacties door  :D
Even voor de duidelijkheid, misschien ben ik de enige die het niet snapt maar ik waag het er op, wat is BXL?  Is dat Brussel? Of Boxtel misschien?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


Ienepien

Daar woon ik niet in de buurt. 8)

MaankindJ

dat is is brussel idd hehe
voor de brusselaars ondre ons hehe (ik kan iedelijk eens zeggen dat ik ergen deel van ben lol)
k pm je wel ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

myra

Ik woon in t Leuvense, dus ook in de omgeving :)

Ienepien


kitteleentje

ik ben van gent... maar ook vrouw, 22, bi en redelijk nieuw hier  :P .

BXL is wel mooi centraal gelegen voor als je misschien een grote "praatgroep" zou willen beginnen ;p .
Zo een beetje zoals mensa onder andere doet, elke maand een borrelpraatje in een café dat makkelijk te bereiken is.  Met het verschil natuurlijk dat wij geen toelatingstest hebben en mensa wel  ;D .

hmm... Zo een zoekertje zet me wel aan het denken over het hele dating-gedoe.
zou bijvoorbeeld sneldaten voor aseksuelen mogelijk zijn?  :P of zijn 3 minuten te kort om te weten of je iemand aseksueel aantrekkelijk vind?  ;D

Is er hier al een topic van?  Zou het leuk zijn om hier een topic over te beginnen?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Ik denk dat je speeddaten moet zien als een manier om in korte tijd veel mensen te ontmoeten waar je een hele korte eerste indruk van krijgt. Eigenlijk zou dat me meer aanspreken dan een blind date ofzo, want als je dan iemand treft die verschrikkelijk is zit je daar meteen een hele avond aan vast!

Of speeddaten voor aseksuelen zou werken weet ik niet. Ik denk dat we er met name te weinig mensen voor zouden hebben die dan ook nog eens verspreid over twee landen wonen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Sismo

 :schater: Dan weten ze in ieder geval dat je veel fantasie hebt!
Mij lijkt speeddaten echt niks! Het duurt veeeel langer voor ik de kat uit de boom gekeken heb namelijk.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Dan bel je de brandweer toch? ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Citaat van: loganmanticore op november 24, 2007, 09:07:20 PM
aan een blinddate vastzitten? nee joh als het niks is dat kap je er toch mee na 3 minuten.... net als met een speeddate.
zo doe ik dat wel... of maakt me dat een verschrikkelijk iemand? ;D >:D

Nee hoor, maar ik zou dat niet kunnen omdat ik daar veel te "beleefd" voor ben. Ik voel me dan rot omdat ik iemand anders misschien wel pijn doe ofzo. Dom, maar zo is het nou eenmaal.

Citaat van: Sismo op november 24, 2007, 10:21:58 PM
Mij lijkt speeddaten echt niks! Het duurt veeeel langer voor ik de kat uit de boom gekeken heb namelijk.... ;D

Haha, ben bang dat dat voor mij ook geldt. Om mij een beetje te leren kennen heb je eerder 3 jaar nodig dan 3 minuten. Misschien dat het nog net zou lukken om in die tijd mijn naam te ontfutselen... :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?