Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexuele vrouw zoekt asexuele man

Gestart door liek, januari 21, 2007, 04:08:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

liek

Hallo Allemaal,

Ik val maar gelijk met de deur in huis met mijn eerste bericht want zodra ik me ga orienteren komt er zeker niks meer van gezien de duizenden berichten van allerlei welbekenden hier. Onlangs (nogal moeilijk) vond ik dit forum toen ik bijna van plan was er zelf maar eens één te gaan oprichten. Dit omdat ik zo goed als zeker weet dat een 'normale' relatie voor mij niet meer in het verschiet ligt tenzij de man in kwestie me wel zo op een voetstuk zet dat het niet meer gezond genoemd kan worden. En we kunnen natuurlijk raden waar dat op uitdraait...

Maar goed, daar sta ik dan, als asexueel op zoek naar een asexueel (wat klinkt dat...)

Ik ben een vrouw op zoek naar een man (dat kun je hier gerust zeggen geloof ik) , een man zoals ik, misschien een man die zijn man-zijn ook niet langer aan die ene gekke daad wil ophangen, die niet gelijk zijn gevoelens in die richting hoeft te kortsluiten maar gewoon weloverwogen en met goede argumenten de daad als taboe voor zichzelf heeft ingelast (geloofsredenen uitgesloten).

Hopelijk is er begrip voor deze nog vrij anonieme aanzet tot het vinden van een asexuele relatie. Zelf loop ik er ook niet zomaar mee te koop gezien de oorsprong van mijn huidige zijn. Ik vermijd dure datingsites omdat ik weet daar geen enkele kans te maken, dat maakt me rijk.

Ik wil eerst gewoon eerst eens aftasten of er animo is voor hetgeen ik zoek...

Lieve Groet,
Liek

(En later is de naam veranderd in Lieke, met een extra E dus  :wave: Liek is verwijderd, dus je kunt haar bereiken via Lieke.)

Ereinion

Welkom op het forum, Liek!
En heel veel succes met je oproep.

Stukje  :cake: ?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ook van mij veel succes en een stukje  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Hoi hoi! Welkom! Ik weet dat hier wel een aantal mannen op rondzwerven. Zowel sexueel als asexueel. dussuh, misschien wordt het wel wat. Anders kun je je misschien ook aanmelden bij de engelstalige AVEN, maar daarvan zijn de meeste leden ook woonachtig in andere landen. Nu ja, je zou soweiso een kijkje kunnen nemen natuurlijk. Verder wens ik je veel succes met je zoektocht!  :cake:

Stev

Hallo Liek!  :cake:

Als ik een man was zou ik me meteen afvragen of ik niet te oud was voor jou  ;D  Of is de leeftijd in dit geval niet zo van belang?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Nou ja, ik vroeg me wel een aantal dingen af... Maar dat ligt misschien meer aan dat ik niet zoveel met contactadvertenties kan, als ik in feite niets over de ander weet. En dan nog...het is niet mijn favoriete 'medium'.

Sexuele mannen fantaseren dan vaak gelijk over hete sex met een bloedmooie vrouw..  Dat is voor veel mannen wel een 'drive' om op contactadvertenties te reageren..Maar dat speelt voor mij dus niet zo.

Blijft voor mij persoonlijk de vraag of ik nu contact op zou nemen met een vreemde, met een mogelijke relatie als doel.. dus nog los van wie de ander blijkt te zijn. En dat voelt voor mij ook niet zo.

Dus ik ben wat terughoudend geweest om überhaupt te reageren op dit bericht...

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

liek

Hm..lekker stuk franse kaas in ieder geval! Wel Pinky, een ander land en een andere taal (helaas en gelukkig is nederland maar klein) vind ik dan toch wat ver voelend, heb ook nooit zoveel gehad met die outsiders. En Stev, mijn eisen stel ik weinig hoog als het om leeftijd gaat. Ik denk eigenlijk dat het fenomeen asexuele man op zich al intrigerend genoeg voor me is, in eerste instantie zeker! Wat er uit voortrolt is nooit te voorspellen dus ik sta overal open voor. Ervaring leerde me trouwens dat ik het met wat ouder beter vinden kan dan het mannelijk grut van mijn eigen leeftijd (midden dertig).


Peter, je was wat terughoudend om uberhaupt te reageren op mijn bericht, dat riekt toch naar een wat bekend staande 'zoeker' op dit forum? Ik denk je weerstand te begrijpen. Je bent waarschijnlijk gezien het aantal postings helemaal kind aan huis hier, hebt taboesferen kunnen verruilen voor het vertrouwde en bekende, mij nog vreemd als het om asexualiteit gaat. Was ook de reden dat ik me niet eerst wilde orienteren omdat het er dan als kind aan huis toch niet meer van zou komen. Dus daarom hup, kom, de sprong maar wagen, het ligt instinctief toch immers aan dat ene gekke gebeuren dat je steeds weer voor problemen zet; laat ik mijn heil spontaan eens zoeken in iets waarvoor ik mijn onheil schuldig acht. Begrijpelijk dus, de toon die je aanslaat. Zo kun je concluderen dat mijn doelgroep meer ligt in de snelle voorbijkomers zoals ikzelf dan de kind-aan-huis-types waar ik mijn kansen bij voorbaat al heb vergooid, tenzij ik me nu eens.....wat meer vertoon hier!

Groetje!
Liek

pinky

Haha, nou ja, goed geprobeert toch! En wie weet, ik hoop het voor je. Kom gezellig vaker langs! Je bent zeker welkom!

Luca

Hoi Liek, :wave:

Fijn om hier jouw verhaal te lezen. :handschudden:
Jij hebt nl heel mooi verwoord wat ik ervaar en voel. Daarom ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar je bevindingen. Ik heb je profiel even bekeken en daar stond geen leeftijd bij. Ik ben 43 en was even nieuwsgierig naar jouw leeftijd. Waarom? Ik heb zelf best lang gewacht om überhaupt te gaan zoeken naar meer informatie. Dat was best een drempel. Vandaar.
Ik moet nog even uitvogelen hoe het hier werkt maar ik ben wel van plan me meer te oriënteren over het onderwerp asexualiteit en ook ik zou graag in contact willen komen met een gelijkgestemde man. Alleen is ook maar alleen en hoewel ik na verschillende sexuele relaties nu eindelijk weet wat er aan de hand is, lost dat het "probleem" nog niet op. Er is wel een soort van herkenning als ik hier eens rondkijk.

Ik wens jou veel succes en misschien zie ik je hier nog eens.
Luca

Ereinion

Luca, Liek is al vanaf januari niet meer op dit forum geweest, dus de beste manier om haar te bereiken is via een mailtje. Als je op het envelopje klikt krijg je haar adres. Maar misschien moet je je daarvoor eerst aanmelden.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

... en toen was Luca geen lid meer  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

lieke

Beste mensen,
Ik lees af en toe zeker wat mee en de laatste dagen probeer ik als een gek mezelf via de naam "liek" weer aan te melden, echter: zonder resultaat!!
Het lukt me dus niet om een nieuw wachtwoord (dat ik kwijt ben!) aan te maken omdat ik simpelweg bij het invullen van mijn gebruikersnaam (liek) of alleen het email-adres NIETS in mijn email-box ontvang. Heb dit héél wat keren geprobeerd. En ....toen was de maat vol!  Heeft iemand enig idee?? Want nu sta ik zowel met Liek als Lieke geregistreerd en dat is wat overbodig, niet?

Ik vind dat jammer want nu ben ik Luca misgelopen.

Doeg!
Liek (nu nog even: Lieke)

Stev

#13
Ik denk dat Ereinion of Myra je wel kunnen helpen (onze administrators) als ze hier vandaag of morgen langs komen.

Fijn dat je er weer bent!

(en volgens mij kun je het e-mail adres van Luca wel zien als je op het envelopje onder zijn naam klikt  :wave:  )

P.S. helaas, het envelopje werkt niet...
volgens mij is Luca ook een vrouw trouwens...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

lieke

Ha Stev,

Wel, Luca is gewoon een gelijkgestemde vrouw hoor anders had ik me natuurlijk 5 dagen geleden al stel op sprong weer opnieuw geregistreerd  ;D

Ik wacht wel even op de techneuten hier....

Doeg!
Liek