Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herkenning in het openbaar

Gestart door Fricai, november 07, 2009, 06:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Hoihoi mede NL-Aven'ers.

Ik herinnerde me ineens dat ik op het Engelstalige forum had gelezen dat een hoop mensen een zwarte ring droegen, als symbool voor hun aseksualiteit. Ben benieuwd, zijn er hier ook mensen die dat, of een ander symbool bij zich dragen?

Het idee intrigeert me wel, maar als je niet als een groep hebt afgesproken slaat 't natuurlijk nergens op. Ben benieuwd?

myra

mss kunnen we wel om elkaar te herkennen bij de meeting een AVEN symbooltje dragen. Is gemakkelijk zelf te maken...


Fricai

Ik kan het wel een shirt laten drukken, maar dat schiet niet zo op in de winter :P

Ienepien


Mannetje

#4
Mannetje komt ook liever incognito. Als je het goed afspreekt heb je totaal geen merktekens nodig! Maar misschien herken je ons op jullie intuitie!




Milie

Citaat van: Mannetje op november 07, 2009, 09:52:46 PM
Mannetje komt ook liever incognito. Als je het goed afspreekt heb je totaal geen merktekens nodig! Maar misschien herken je ons op jullie intuitie!





Das héél incognito ;-) typsiche Lama-humor  ;D :D
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Fricai

Ik had het niet zozeer over bijeenkomsten, dat is sowieso niet zo moeilijk... maar iets algemeen wat je altijd hebt. Maar dat is blijkbaar niet bekend bij de NL crew? :)

myra

Ik vind een ring wel een goed idee...Zodat aseksuelen elkaar kunnen herkennen...

Milie

Die ring lijkt me idd geen slecht idee. Zo herken je elkaar onderling  :klap:
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Mannetje

Zouden jullie dat echt willen. Een ring dragen met een bepaald logo/teken erop.
En deze dan ook echt dragen als je wat gaan ondernemen?

Brummetje

Moet ik ff een zwarte ring kopen, want die heb ik niet.
Maar een ring is toch helemaal niet goed zichtbaar aan een hand??

Ienepien

Je zou hem dan gewoon altijd moeten dragen.
Net zoals sommige mensen een kettinkje met een kruisje, ofzo. :)

Sismo

Hmm....ik geloof niet dat ik zoiets zou dragen. Ik ben gewoon mezelf, ik zou het ervaren als een stempel.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik zou dan liever iets van een ketting dragen ofzo. Ringen en ik gaan heel slecht samen, weer een goede reden om niet te trouwen  :schater:

Ik snap overigens wel een beetje wat jij zegt Sismo.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik moet toegeven dat ik hem ook niet altijd zou dragen...meer op een bijeenkomst...Ik vergeet sowieso al zo vaak juweeltjes te dragen... :-\