Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herkenning in het openbaar

Gestart door Fricai, november 07, 2009, 06:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul2


AceVentura

Citaat van: NL op oktober 11, 2010, 07:33:30 PM
Ik vond dat je het erg natuurlijk droeg. Stoer ook wel, eigenlijk.

Die tekst zou ik zelf niet snel dragen, want party hardest is niet echt mijn ding. Ik zal nog eens wat brainstormen over een soort Loesje-achtige teksten die ik makkelijker zou dragen.
Ik heb hier het zelfde, ik ben niet zo'n feestbeest. Wel stoer dat Drisos dat zo herkenbaar draagt.
Zoals jullie misschien gemerkt hebben wil ik ook nog wel eens met een vreemde tekst op m'n tshirt rond lopen, ik heb een aardige verzameling van die dingen en ben inmiddels wel gewent er uitleg bij te moeten geven. Een shirt met "53x + m³ = Ø" zou daar best bij passen alleen vind ik het niet zo prettig om daar de uitleg bij te geven :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NL

How I Met Your Mother. (Amerikaanse televisierserie uit 2005). Google is your friend... ;D

NL

Citaat van: AceVentura op oktober 11, 2010, 07:49:44 PM
Citaat van: NL op oktober 11, 2010, 07:33:30 PM
Ik vond dat je het erg natuurlijk droeg. Stoer ook wel, eigenlijk.

Die tekst zou ik zelf niet snel dragen, want party hardest is niet echt mijn ding. Ik zal nog eens wat brainstormen over een soort Loesje-achtige teksten die ik makkelijker zou dragen.
Ik heb hier het zelfde, ik ben niet zo'n feestbeest. Wel stoer dat Drisos dat zo herkenbaar draagt.
Zoals jullie misschien gemerkt hebben wil ik ook nog wel eens met een vreemde tekst op m'n tshirt rond lopen, ik heb een aardige verzameling van die dingen en ben inmiddels wel gewent er uitleg bij te moeten geven. Een shirt met "53x + m³ = Ø" zou daar best bij passen alleen vind ik het niet zo prettig om daar de uitleg bij te geven :)
Je kunt altijd nog zeggen dat je niet kunt wonen op een oppervlak van minder dan 53 vierkante meter... Of dat het het geheim is voor de volgende Nobelprijs voor de Natuurkunde. Nou ja, ik ben altijd al erg goed geweest om mensen met een kluitje in het riet te sturen als ik daar zin in heb... :D

Paul2

Citaat van: NL op oktober 11, 2010, 07:50:27 PM
How I Met Your Mother. (Amerikaanse televisierserie uit 2005). Google is your friend... ;D

ah okay, thnx!

AceVentura

@NL:
Zou inderdaad kunnen, maar door de andere shirts zijn ze inmiddels wel gewent dat ik ze een volledige en correcte uitleg kan geven van wat er staat :) Deze tekst op internet opzoeken zou dan toch een heel ander resultaat geven als dat ik ze verteld heb :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Citaat van: AceVentura op oktober 11, 2010, 07:49:44 PMEen shirt met "53x + m³ = Ø" zou daar best bij passen alleen vind ik het niet zo prettig om daar de uitleg bij te geven :)

Je kunt altijd nog weigeren uitleg te geven, maar dan gaan ze vast des te harder Googelen. ;)
Zo'n shirt is (in tegenstelling tot de ring) echt iets naar buiten toe, is wel een andere ervaring. Maar mocht je het aandurven juichen we dat natuurlijk van harte toe. :)

PS; How I Met Your Mother is echt Legen- *wait for it*

Fricai

Citaat van: Evelyn Quinto op oktober 12, 2010, 12:06:57 AMAl is het echt Drisos zen ding, en ik wil ook weer niet iemand zen originaliteit afpakken :)

Aleja, dat originaliteit valt ook nog wel mee, er worden wel meer van die shirts verkocht. ;)

myra

Citaat van: myra op oktober 10, 2010, 01:29:44 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 10, 2010, 01:02:56 PM
Hij staat stiekem in dit onderwerp op bladzijde 7 Myra: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2181.msg112091#msg112091


dank je! Heb de ontwerpster gemaild

maar nooit een antwoord gekregen... :P

Mss moet ik toch maar voor een eenvoudige zwarte ring gaan...

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

Citaat van: myra op februari 07, 2011, 12:53:06 PM
Citaat van: myra op oktober 10, 2010, 01:29:44 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 10, 2010, 01:02:56 PM
Hij staat stiekem in dit onderwerp op bladzijde 7 Myra: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2181.msg112091#msg112091


dank je! Heb de ontwerpster gemaild

maar nooit een antwoord gekregen... :P

Mss moet ik toch maar voor een eenvoudige zwarte ring gaan...

oh wat raar, ik heb toen wel antwoord gekregen... ik heb er toen meerdere besteld, als je wilt kan je er wel eentje van mij krijgen dan... laat maar ff weten!

AceVentura

Citaat van: myra op februari 07, 2011, 12:53:06 PM
Mss moet ik toch maar voor een eenvoudige zwarte ring gaan...
Ik heb hier nog een (voor mij) te kleine ring liggen. Als ie past mag je 'm wat mij betreft hebben, als ie niet past ook wel, maar dan heb je er net zo weinig aan als ik :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik heb nog een afgebladderde ring in de aanbieding. Wie biedt?

Jovi_Hobbes

Zullen we maar een nieuw onderwerp juwelenverkoop starten?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

HugsOnly

Ik heb mij net door de caffeepress-link gewerkt. Behalve de shirt mit de verglijking vind ik vooral the Ace of spades heel mooi. Niet te opvallend... Maar waroom denk ik er over na? - snapt vast niemand...

:knuffel: