Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aardappel-filosofie

Gestart door Ann, oktober 21, 2006, 07:45:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann

Citaat van: Pinky op oktober 20, 2006, 07:42:27 PM
hmmm, uitzonderlijk! Ja wat ook leuk is. Van die oude rijke mannetjes met van die blonde niet bijster slimme vrouwtjes die dan al hun geld erven. Wat wel weer slim is van die meiden, maar toch raar. Dat zie je vaak zat! Trouwens ik val ook op mannen die ongeveer 10 jaar ouder zijn dan ik. Maar ik denk dat dat ook met hun EQ te maken heeft. Is daar ook al onderzoek naar gedaan?  ;D

slim? :P ik vind het dom. zeker karma -10 ofzo :P:P
en tis ook heel gemeen tgo die man
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Rush`

Citaat van: Pinky op oktober 20, 2006, 11:20:30 PM
Echt waar? Oh sorry, dat wist ik niet!  :-[ Ik dacht dat het net zoiets was als met de chromosomen of het DNA gebeuren. Als je daar 1 te weinig van hebt dan ben je toch ook een aardappel (of zoiets). In de zin van dat dat dus onmogelijk is. Ik dacht dat dat met het IQ ook was. Dat het laagste gemeten IQ bij een mens 70 is. En dat die van dieren dus altijd onder de 70 ligt.
Sorry Peter, was dus echt niet zo bedoelt. Ik moet mijn mond ook houden als ik er geen verstand van heb  :-X  :-[

Als je het 23e chromosoom 1 keer extra hebt, (3 stuks dus ipv een paar), heb je het syndroom van down.
Maar van een aardappel heb ik nog nooit gehoord  :D
The circle is through the looking glass

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ann op oktober 21, 2006, 07:45:30 AM
Citaat van: Pinky op oktober 20, 2006, 07:42:27 PM
hmmm, uitzonderlijk! Ja wat ook leuk is. Van die oude rijke mannetjes met van die blonde niet bijster slimme vrouwtjes die dan al hun geld erven. Wat wel weer slim is van die meiden, maar toch raar. Dat zie je vaak zat! Trouwens ik val ook op mannen die ongeveer 10 jaar ouder zijn dan ik. Maar ik denk dat dat ook met hun EQ te maken heeft. Is daar ook al onderzoek naar gedaan?  ;D

slim? :P ik vind het dom. zeker karma -10 ofzo :P:P
en tis ook heel gemeen tgo die man

Die merkt het niet meer als ie dood is hoor!
Trouwens, hij is er toch zelf bij? Ik denk dat die mannen waarschijnlijk ook wel weten dat het voor een groot deel om hun geld te doen is, waarschijnlijk is het meer een zakelijke afspraak waar ze allebei "lol" aan beleven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik denk ook dat die mannetjes dat zelf ook wel weten. en die zitten er niet ( meer) mee. Het is vaker de famile of eerdere echtgenotes die boos worden..De buit gaat hun neus dan voorbij, vrezen ze..Terwijl ze vaak eerdere dezelfde beslissing hebben genomen om dezelfde redenen..
Voor de kinderen vind ik het echt vervelend, die kunnen aan die soap en soepzooi niets doen, maar krijgen wel met de consequenties te maken.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Daar heb je gelijk in. Zoals bij zoveel dingen zijn de kinderen dan altijd de onschuldige slachtoffers  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Virgo op oktober 21, 2006, 10:36:14 AM
Als je het 23e chromosoom 1 keer extra hebt, (3 stuks dus ipv een paar), heb je het syndroom van down.
Maar van een aardappel heb ik nog nooit gehoord  :D

Een aardappel heeft zelfs meer chromosomen dan een mens: 48!! Het is dus maar wat je ermee doet he, niet de grootte die uitmaakt ;).

Rush`

Citaat van: Tempesta op oktober 23, 2006, 04:40:17 PM
Citaat van: Virgo op oktober 21, 2006, 10:36:14 AM
Als je het 23e chromosoom 1 keer extra hebt, (3 stuks dus ipv een paar), heb je het syndroom van down.
Maar van een aardappel heb ik nog nooit gehoord  :D

Een aardappel heeft zelfs meer chromosomen dan een mens: 48!! Het is dus maar wat je ermee doet he, niet de grootte die uitmaakt ;).

maar een aardappel heeft weer 0,0 hersencellen, dan heb ik liever een paar chromosomen minder  ;D
The circle is through the looking glass

petra1963

Mee eens.. ik ben ook liever een mens dan een aardappel.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Maar aan de andere kant. Als aardappel hoef je alleen maar te groeien en dat te wachten tot je opgegeten wordt. dan is het klaar. Als mens moet je zoveel doen... Het is ook wel simpel hoor. Om alleen een aardappel te hoeven zijn. Je weet in elk geval wat er van je verwacht wordt!  ;D

petra1963

Ja, opgegeten worden.. ;D

Ik verdwijn liever niet in de kookpot.. :D Maar dat mag ieder voor zich weten, natuurlijk.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Hadden we niet ergens een hoofdstuk "onzin"?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Volgens mij weten de aardappels niet wat er van hen verwacht wordt. Zij groeien en leven in de grond. Het moment waarop zij uit de grond genomen worden is voor hen "de dood" want de aardappels die nog in de grond blijven zitten, weten niet wat er met de andere aardappels gebeurt. Dit is net zoals wij niet weten wat er met de "dode mensen" gebeurt...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 ::) Ik krijg nog eens een splitsarm...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)