Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aardappel-filosofie

Gestart door Ann, oktober 21, 2006, 07:45:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

 :o Ik zou ook niets doen dat ik niet leuk vind en waar ik niet van weet waarom het nodig is... Stomme mensen :banghead:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Ereinion op oktober 29, 2006, 06:37:36 PM
Misschien kunnen we zeggen dat wij ook uitsterven, dan kunnen we samendoen met het panda-doel.

:rollol: :rollol: :rollol: :schater: :schater:

Maar laat inderdaad dat sex-onderwijs maar zitten.. ::) ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

woooh i kheb het forum gevonden! :P
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

 :wave: En je bent zo blij dat je het met de aardappels wilt delen?  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 29, 2006, 06:51:03 PM
Zeer intelligente beesten.
Een ex-klasgenootje van mij zei ooit dat panda's het verdienen om uit te sterven omdat ze zelf geen moeite doen om zich voort te planten  :'(
Mss willen panda's wel uitsterven :o
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Nou ze zijn er nog in grote getalen, maar goed er is natuurlijk meer rijst dan aan territorium wint..hmmm... zouden de aardappels dat gewoon expres toelaten?

petra1963

Het kan een poging van hen zijn om ons te laten reageren.. als we de aardappels te veel zouden gaan missen.. Dan zouden we ze misschien van de rijst gaan redden. Maar ik weet niet of wij mensen dat dan gaan doen.. Dus de aardappels moeten wel heel desparate zijn.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

aardappels zijn gewoon intelligent genoeg om geen iq-testen in te vullen zodat wij er niet achter komen hoe slim ze eigenlijk wel zijn ;)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

pinky

gewoon stug doorgaan  :D  ;)  :P

Ereinion

Chibi moet zijn eigen berichten maar afsplitsen!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Eigenlijk denk ik dat het niet Chibi was die dat berichtje heeft geplaatst, maar een aardappel die Chibi's inloggegevens heeft gestolen  :o

Ik ben geen  :flic: meer en kan nu dus weer lekker tegen alle regels ingaan! En ik kan mezelf ook niet afsplisten  :P
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?