Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'T is vrijdag!

Gestart door Sismo, november 24, 2006, 01:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

...en een beetje stil hier! Maar ik heb mooi weer een onderwerp gestart, ik kom je inhalen, Stev!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#1
 :P

Bij Top 10 posters is het een nek-aan-nek-race op de derde plaats  :wave:

:78:  Ik ben net te laat, je moest zeker gaan werken?

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

wie oh wie gaat er morgen het onderwerp 'tis zaterdag' starten?  :rollol:

Zonnekind

Ook wel dom dat dit topic, volgens de forumklok, gisteren gestart is :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Domme klok... moet nog leren klokkijken. Kun jij daar niets aan doen, Zonnekind ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Goh, het is nog steeds vrijdag  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Jaaah en inmiddels ook voor mij weekend!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Thank God it's Friday !

* Kennen jullie die vreselijke discofilm uit eind jaren '70 nog ? *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Was ik nog iets te jong voor denk ik...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik ook denk ik. Maar door je post, Peter, moest ik meteen aan kerstmis denken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hoezo Kerstmis ? Dat is grappig, leg eens uit ?

Ik ben indertijd met de verkenners ( ik was toen denk ik 16) naar Saterday Night Fever geweest, en later naar Thank God it's Friday.. Twee discofilms, twee variaties op hetzelfde thema, met Olivia Newton John en ???? ( ben ik vergeten).
De films vond ik bizar, ik snapte niet wat daar leuk aan was, maar misschien lag dat wel aan mij..Ik was toen ook al niet normaal. Wat ik wel leuk vond was de andere bioscoopbezoekers bekijken, jongetjes en meisjes van dezelfde leeftijd als ik, die de films echter geweldig vonden, heel opgewonden zaten te doen ( ja, ook dat) en erg onder de indruk waren. Dat vond ik erg grappig, eigenlijk.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

... mijn generatie moest het met ET en Rambo doen...... daar zou je nog aseksueel van worden !!!  :rollol:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

ET was erg zielig, daar kan ik nu nog om huilen.  :'(

@Peter, ik moest denken aan Thank God it's Christmas. Maar ik twijfel nu een beetje of ik niet een andere titel verdraaid heb.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

De kerstsfeer is ons forum al binnen geslopen ;)

Zonnekind

Ik vind Saturday Night Fever een geweldig goeie film Peter. De andere heb ik nog niet gezien. Maar ik hou van disco muziek, ik sta zot van dansen dus films waar die twee in gemengd worden... tja, die zijn voor mij alleen maar heerlijk. Ik veronderstel dat de naam die je nog zocht John Travolta is?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.