Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

... en het is weer woensdag

Gestart door Stev, november 29, 2006, 12:30:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Thiotric, ik denk dat ze je voor de gek houden.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Nee dus, geen taalverwarring, in Nederland heet een monitor ook een monitor  :D .
Maar als ik iets aan je monitor kan vragen, zou hij mss ook avenlid kunnen zijn  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

hersens slapen al een tijdje... tis mijn astrale ik, maar die is minder snugger ! :rollol:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

 :knuffel: Ga dan maar eens lekker slapen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

Moet eerst elke nog wat plagen ! Heeft ze zeker verdient vandaag !  ( niet hoor!)( slaapwel hee! ) :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Compie doet ineens heeeel sloom, ik ga daarom ook maar eens de binnenkant van mijn oogjes bekijken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

slaapwel. Ik ben weer de laatste online. komt dat in het guiness book of records?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Hoi Peter, nu je er toch bent, lees even de vierwoorden per post verhaal vanaf pagina 9!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)