Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AARGHHH!!!! (datingsites).

Gestart door Koffie, mei 09, 2015, 08:59:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flying Ace

Rechts bovenin, klik je op je eigen foto-icoontje.
Dan krijg je zo'n dropdown menu > Settings >

En dan rechts in de balk, onderin, staat "need a break?"
Daar kun je of je profiel tijdelijk op nonactief zetten, of verwijderen.

Koffie

Bij OKCupid heb ik zelf niet zo veel problemen. Ik krijg daar alleen reacties van mensen uit andere landen, hoewel ik netjes in het Engels boven mijn verhaal heb gezet dat ik daar niet op zit te wachten. De meeste reacties die ik daar krijg zijn volgens mij ook van nepprofielen. Weinig verteld, geen vragen beantwoord... Mijn profiel is in het Nederlands geschreven en dan zeggen ze nog dat het zo'n adembenemend geweldig verhaal is. Ik geloof heus niet dat ze er Google-verteling overheen hebben gegooid. ;) Ook veel mensen die meteen een telefoonnummer geven, maar ik vind zulke dingen zo onbetrouwbaar en heb er weinig behoefte aan scamming en gestalk.
Ook heb ik dat een overenthousiaste Pakistaan getroffen die beweerde dat ik zijn soalmate was. Ik schud mijn hoofd en delete dat soort gedoe.

In feite is het een vrij onzinnige exercitie, zo'n datingsite. Maar het houdt wel je wenkbrouwen soepel. Die gaan nogal eens goed omhoog!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tempesta

Volgens mij heb ik dezelfde Pakistaan gehad :schater:

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

In de kast


verward meisje 86

Ik vind daten in general niks... Dating sites... Krijg ik altijd zo'n reacties als "Cammen?" ja..... nee ik hoef je geslachtsdeel echt niet te zien via de computer.... en nog meer van die onzin -_-. Ik ga ook nooit naar de disco, nooit zin in. Ik heb ooit eens jongen afgewezen die met mij wilde dansen, terwijl ik mijn vrienden aan het zoeken was. Kon die ook niet hebben en hij probeerde mij onderuit te schoppen....in de disco.... wtf..... hoe hersenloos en zielig moet je zijn!
Ik ga wel eens wat drinken met vriendinnen, maar dan focus ik mij ook alleen op de gezellige avond met hun en niet op de mensen om mij heen.  Daten zelf vind ik ook niks haha. Ik hou niet van die gespanne awkward sfeer. Ik ga liever met een hele groep. En liever leer ik iemand via mijn vrienden kennen. Jaaaa....... ik ben lastig  :schater:

Ik was laatst ook wat drinken met vrienden en 2 van anderen die er ook bij waren, waren de hele tijd kerels aant checken. En dan ook tegen mij: en is die niks voor jou? Of heb je al iets lekkers gespot?
Ik vind dat zo..... I dunnu.... raar i guess :P

Koffie

Camvoorstellen heb ik nog niet gehad, maar ik heb sowieso geen webcam. ;) Verder is om diverse redenen het hele uitgaansleven aan me voorbijgegaan. Het mannetje-vrouwtjegedoe was een van die redenen. Mensen die de hele tijd bezig zijn 'lekkere hapjes' te spotten zijn sowieso dun gezaaid geweest in mijn leven en voor zo ver ze er waren duurde dat niet lang.

Verder heb ik met daten eigenlijk helemaal geen ervaring verder, maar ik kom nu eenmaal niet op plekken waar ik kans loop een man te ontmoeten waarvan ik denk dat dat een partij voor mij kan zijn, dus dan maar eens op zo'n site proberen. Dat is avontuurlijker dan ik dacht en ik heb nog geeneens serieus met iemand gepraat. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Womanforce

Soms valt een gesprek met een hitsige datingsitegebruiker gelukkig ook op een fijne manier af te ronden. Meestal niet, dan erger ik me aan die types en moet ik ze resoluut blokkeren, maar andere keren reageren ze begripvol als ik aangeef dat ik niet gediend ben van geil gedoe en ze doorverwijs naar hun lokale snackbar voor het lekkere hapje dat ze zoeken;-)

tanneke

Citaat van: Womanforce op mei 15, 2015, 09:10:44 PM
Soms valt een gesprek met een hitsige datingsitegebruiker gelukkig ook op een fijne manier af te ronden. Meestal niet, dan erger ik me aan die types en moet ik ze resoluut blokkeren, maar andere keren reageren ze begripvol als ik aangeef dat ik niet gediend ben van geil gedoe en ze doorverwijs naar hun lokale snackbar voor het lekkere hapje dat ze zoeken;-)
haha goed gezegd!!! :klap: :klap: :klap: