Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatars

Gestart door Ereinion, mei 20, 2007, 07:40:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Pinky waar is jouw avatar nu opeens gebleven?

Mineko, misschien kun je eens proberen een plaatje te zoeken via Google (zoeken op afbeeldingen).
Als je dan op een plaatje klit kom je op de website uit waar dat plaatje staat. Bovenin staat het plaatje dan ook met de tekst: klik hier voor de afbeelding op ware grootte. Als je daarop klikt krijg je een pagina met alleen het plaatje dat je wilt. De link van die pagina zou je in je profiel moeten kunnen plakken en dan zou er een plaatje moeten verschijnen.
Om een vage reden schijnen .jpg plaatjes het overigens het beste te doen op dit forum.
Hopelijk lukt het je nu wel  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 30, 2007, 08:43:10 PM
Pinky waar is jouw avatar nu opeens gebleven?

Laat maar, hij is al weer terug  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GELUKT!!!!!!!!!!!!!!! :klap:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Jippie!
Mooi hoor, past goed bij je  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Wow, een mooie Japanse dame, met waaier !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ben nog maar eens veranderd van avatar, vond die vorige toch niet zo mooi ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Ik heb mijn avatar met een linkje gedaan, maar ik zie 'm nog steeds niet. Zien jullie 'm ook niet? Dan moet ik toch maar een andere zoeken...

Sismo

Ik zie de jouwe ook niet, Tempesta!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ik zie hem ook niet Tempesta :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Je hebt weer een nieuwe avatar, Zonnekind. Nu van een pasgeboren tweeling. Leuk ! Waarom heb je deze nu gekozen ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik vond mijn vorige toch niet zo mooi, was hem al beu. Ik wist niet goed wat ik dan moest nemen en toen dacht ik aan Anne Geddes. Zij heeft prachtige foto's gemaakt met baby's en dat leek me dan nog wel leuk.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

oh ik vond je Teletubbie-zonneke ook een mooie hoor.

Zonnekind

Ik zal misschien af en toe nog wat afwisselen, dan kan je het zonnetje nog eens terug zien :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Die heb ik dus gemist. In het mensen op non-actief forum heb ik een link naar jouw oude south-park avatar gezet, Zonnekind. Voor het geval je die terug wilt.

Tempesta, ik kan de jouwe ook niet zien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het teletubbies zonnetje paste heel goed bij je naam Zonnekind, maar deze avatar is ook heel mooi.

@Tempesta: heb je een link naar alleen het plaatje geplaatst? Zo ja, dan kan het misschien nog zijn dat het vreemde probleem met formats weer eens opspeelt. Jpg plaatjes leveren meestal de beste resultaten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?