Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele vrienden in Vlaanderen gezocht

Gestart door myra, september 28, 2008, 10:58:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gabrielle

Nou, zo'n vaart zal het niet lopen.
We kunnen tegenwoordig toch kinderen op de wereld zetten zonder dat er seks aan te pas is gekomen?  :)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zanskar

Wij hebben idd helemaal geen seks nodig om ons voort te planten.  ;D
See things as they are and let things go as they go...

petra1963

Voor wie zich überhaupt wil voortplanten..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Gabrielle

Er lijkt wat mis te zijn met het Vlaamse forum, ik kan er niet meer op. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook?  ???

pinky


Sismo

Ik kom er ook niet op en nadat ik het geprobeerd had, kon ik even ook niet meer hier terug op komen.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

ik had het ook, kreeg zo'n error message, maar toen ik vijf minuutjes later probeerde, kon ik er weer wel op...raar

Gabrielle


Austen


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Nu geraak ik op de voorpagina, maar als ik een topic wil openen krijg ik weer een foutmelding...

iemand die hier iets van begrijpt? Is er een Chibi in de buurt?  ;D

myra

#59
Citaat van: myra op oktober 20, 2008, 06:38:17 PM
Citaat van: Gabrielle op oktober 20, 2008, 09:01:21 AM
Ik krijg de webstek nog niet te pakken via google. Moeten we die daar expliciet bekendmaken of gaat dat automatisch als ze daar het web nog eens afschuimen?

Dat vroeg ik me ook af...Het zou leuk zijn als we via google te vinden waren...


We zijn inmiddels via google te vinden... zoek maar 'aseksualiteit Vlaanderen'. Helemaal bovenaan!

en als je gewoon 'aseksualiteit' googlet, zie je het Vlaams Forum op pagina 2