Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Het valt op zich wel mee. En ze geven ook overdreven veel complimentjes in vergelijking met nederland. Gek genoeg was ik daar zo aan gewend. ;D  Eenmaal in NL ben ik daar Cold Turkey vanaf gegaan, van die complimentjes. Wat dat aangaat zijn wij Nederlanders veels te nuchter. We kunnen ook nog wel wat van Amerika leren... ;)

jojo83

Dat is ook wel weer waar ja. Wij Nederlanders vertellen wel altijd wat iemand niet goed doet, maar wat ie goed doet wordt veel te vaak vergeten te vertellen...

pinky

Ja, best jammer eigenlijk... ik herinner mezelf eraan om dat vaker te doen, maar dat is moeilijk om erin te bakken, heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik het vaker doe, maar ik ben bang van niet.

Zonnekind

Waar is Myra eigenlijk? Precies al lang niet meer gezien...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Ze is de fanclub misschien een beetje vergeten denk ik.

pinky


Mannetje

Myra is gewoon nog hoor ,zag ik vandaan. Alleen als je niet zo vaak actief bent hier op de site, is er zoveel nieuws te lezen.
Dus lekker afwachten, verschijnt vanzelf wel weer hier in de fanclub.

Ienepien

Ja, want we zijn nog een verslag (met foto's) te goed uit Parijs. ;D

Sismo

Jij bent ook een lekker ding....met foto's.....hoe zit het met jouw foto's?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

jojo83


Ienepien

Ik was m'n toestel vergeten mee te nemen............ :o

jojo83


bebe

zou ik ook zeggen,haha

jojo83

maar met een kiekje uit eigen tuin zijn we ook tevreden hoor  :D

Ienepien

Hahaha, wie weet. Die foto kan ik wel (laten) maken, maar ik krijg hem hier toch niet op... :P