Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

P-magazine zoekt iemand voor artikel

Gestart door Ereinion, december 05, 2005, 06:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Knoddepropje

Nu je t zegt..... Ik heb van Joris van Expreszo ook helemaal niks meer gehoord...... En t is nu toch al ruim half januari... :-\

«-o-Lantos-o-»

Nou ik heb gisteren een email naar joris gestuurd om te zeggen dat ik ook graag wil meewerken aan de artikel. En die zij dat hij zo eind deze maand of begin volgende maand weer kontakt met mij opneemt. Dus het komt allemaal nog.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Tempesta


Knoddepropje


Ereinion

P-magazine heeft mij weer benaderd en ik heb de antwoorden teruggemaild. Hij wilde ook nog een interviewtje doen over dit forum en de doelstellingen. Ik ben benieuwd........
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Van Joris heb ik ook mail gehad, dat ie binnenkort de vragen gaat sturen :)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Ik heb ook gehoord van Joris, dat hij komende week de interviews wil gaan houden.

SillyMe

Ik heb de vragen van Joris gehad!
Mocht iemand interesse hebben, of gewoon schieuwnierig zijn, roept u maar, dan post ik ze wel :)
Oh en daarnaast, voor degene die ook meewerken, ben zelf wel benieuwd of jullie dezelfde vragen hebben?
En ook al zijn ze persoonlijk, zou evt. wel een reactie willen zien? Dat ik zelf een idee heb hoe en wat. Maar zo niet, dan begrijp ik dat ook :)

Knoddepropje

ik heb de vragen ook, maar moet me er nog even op storten.. Dus heb nog geen idee eerlijk gezegd

Tempesta

Ik heb even snel de vragen doorgeskimd, zijn wel interessante vragen. Moet er even goed voor gaan zitten, maar daarna wil ik ze best posten hoor. Als iemand daar behoefte aan heeft  :wave:.

Jovi_Hobbes

Het lijkt me in ieder geval interessant te lezen wat voor vragen hij stel. Ik ben benieuwd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ben ook wel nieuwsgierig. En erg blij dat er weer iets gebeurt op het gebied van zichtbaarheid  :klap:
Is het een idee om de vragen te posten, zoals ik de vragen van p-magazine op het forum heb gezet? Of zijn het erg persoonlijke vragen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SillyMe

#74
Hierbij de vragen die ik gekregen heb :)

Vragen voor Expreszo

- Wat betekent aseksualiteit voor jou precies? Wordt je ook niet verliefd?

- Rond welke leeftijd en op welke manier kwam je erachter dat je je eigenlijk tot niemand aangetrokken voelde? Heb je ooit wel seks gehad met iemand? En hoe heb je dat ervaren? Zo nee, heb je het gevoel dat je iets mist? Of geeft je omgeving je dat gevoel?

- Hoe reageert een omgeving op een coming-out in dit geval? Wordt dit begrepen of reageert men nog raarder dan op de coming-out van een lesbo/homo?

- Zou je wel een relatie kunnen hebben? Heb je een relatie? Hoe werkt dat en vooral: hoe is dat voor je partner?

- Hoe wordt er gereageerd/over gepraat door vrienden? Wat vindt men? En hoe reageer jij op gesprekken van anderen over hun (vermeende) seksuele escapades?

- Bestaan er eigenlijk al verregaande vooroordelen over aseksualiteit? En zo ja, kun je daar voorbeelden van noemen?

- Wat heb jij aan het online-forum op www.asexuality.org/du ?

- In een artikel stond ooit een keer 'veel aseksuelen hebben het gevoel dat ze niet normaal zijn'. Heb jij dat ook gehad? Waardoor kwam dat en ben je daar nu vanaf?

- Iedereen vraagt vaak naar de mening van een meerderheid over een minderheid. Maar wat vindt jij nou van de seksuele 'meerderheid'?