Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Psychologie Magazine

Gestart door Ereinion, juli 07, 2007, 07:39:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Zo krijg ik mijn berichtje dus nooit geplaatst!

Ehm, mijn reactie slaat op Sismo's eerder bericht. Verwarrend zo!
Dat denk ik ook wel eens, maar het is aan de interviewer om goeie vragen te stellen.
Ik vind het eng om persoonlijke dingen zomaar aan een wildvreemde te moeten vertellen. Dat doen we hier ook wel een beetje, maar jullie ken ik ten minste.

@Ereinion, je hebt helemaal gelijk. Daarom wil ik als het anoniem (zonder foto dus) kan, mijn twijfels en angsten opzij proberen te zetten om mee te werken.
@ Sismo  :klap:  :cake:  :knuffel:  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Wat ik me afvraag...het interview gaat telefonisch, maar er zal toch iemand een foto moeten maken als ze die erbij willen. Maargoed, dat hoor ik dan wel.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ja, da's een goeie vraag. Beeldtelefoon?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb voor de yes zelf een foto ingestuurd, dus misschien gaat dat hier ook zo.
Jovi, ik pm jou ook even, dan kun je Kirsten zelf even mailen of het ook zo kan. Maar wil je dan wel bij je voornaam genoemd worden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, dat kan natuurlijk ook. Zal ik vast een leuke foto zoeken?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :klap: ja, doen! En anders, maak er nog één. Misschien krijg je via het tijdschrift wel een nieuwe baan, als fotojournalist!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :D Dat zou wel héél mooi zijn  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je zou er zelfs zelf een kunnen maken, ben je goed in  :klap:

@ Ereinion, waarschijnlijk is mijn naam dan geen groot probleem. Er zijn vast meer mensen met mijn naam...
En om met Sismo te spreken: HELP!!! wat doe ik nou toch weer  :banghead:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Gedeelde smart is halve smart!  ;D
Een fotograaf is anders nooit zo goed in zelf op de foto gaan....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Maar dat was wel wat ik bedoelde, jezelf fotograferen.
Ik was er altijd wel goed in, ik zette liever mezelf op de foto dan een model, want dan hoefde ik niet uit te leggen hoe diegene er op moest komen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik heb het wel eens geprobeerd hoor. Maar weet echt niet hoe ik dan moet kijken.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op juli 08, 2007, 04:53:42 PM
Gedeelde smart is halve smart!  ;D

"Ik heb een interview voor de Psychologie Magazine" gegeven klinkt vast beter dan "Ik stond in Playboy of Story"  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op juli 08, 2007, 05:07:30 PM
"Ik heb een interview voor de Psychologie Magazine" gegeven klinkt vast beter dan "Ik stond in Playboy of Story"  ;D

Hier valt geen speld tussen te krijgen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?