Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

werkgroep 'vernieuwde website'

Gestart door Ereinion, juli 20, 2010, 12:02:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik heb zojuist nog even met de wiki zitten spelen en heb gevonden hoe je het menu aan de zijkant (in wiki taal de sidebar) kan aanpassen, ik heb daar nu het forum en de FAQ als speciale dingen neergezet, maar volgens mij kunnen er ook wel wat dingen weg zoals de "willekeurige pagina" en de "in het nieuws", wat denken jullie ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Die twee links lijken mij ook niet echt nuttig.
Misschien moeten we eens verder nadenken over de inhoud van de wiki. Wat voor categorieën willen we nog meer hebben, gaan we zelf stukjes schrijven, gaan we ze 'jatten' en vertalen etc.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Inderdaad, volgens mij hebben we nu een goede basis van waaruit we verder kunnen werken.

Wat ideeen:
- Verslagen van de bijeenkomsten (waarschijnlijk zonder foto omdat die ook op het besloten deel van het forum komt, of we moeten een 2e foto maken waarvan we vooraf zeggen dat die wel openbaar is).
- Links, deze staan nu her-en-der op het forum, die zou je kunnen groeperen:
  - naar pagina's op andere sites over aseksualiteit (zoals wikipedia, h2g2, sekswoordenboek, enz.)
  - artikelen (zoals in kranten enzo)
  - Andere sites over aseksualiteit

@Paul2:
Goede opmerking, ik zal je suggestie verwerken op de pagina
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Dat van die links is inderdaad een heel goed idee, nu is het wel erg verspreid.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Goede ideeën! Ik wil wel een verslagje schrijven. Hopelijk heb ik daar volgende week tijd voor.

Doen we ook nog iets met de voorstelstukjes van veelpostende leden en/of admins?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Misschien kunnen we dat wat ruimer nemen en er een categorie 'eigen verhalen' van maken. Dan hoeft iemand zich niet per se voor te stellen, maar kan iedereen die dat wil iets schrijven over wat aseksualiteit voor hem/haar betekent in het leven.
Gisteren hebben we gezien dat er genoeg mensen zijn die niet veel posten maar wel iets te vertellen hebben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nou ja, eigenlijk bedoelde ik ook zoiets. Maar ik zou het zelf wel een goed idee vinden om er dan wel de avatar van diegene bij te zetten en de forumnaam.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ik vind eigen verhalen ook wel leuk, ik denk dat dat net hierin veel nieuwe mensen zich zullen herkennen.

Ik denk wel dat we de verhalen niet te lang mogen maken... kleine stukjes die in het oog springen, maar die toch een boodschap meegeven.

AceVentura

Ik heb een beginnetje gemaakt met een pagina met Links, hij staat hier: http://asexuality.org/du/wiki/index.php/Links , ik heb hem ook meteen aan de sidebar toegevoegd.
Het is nu letterlijk alleen maar een verzameling links, misschien dat we er nog iets mooiers van moeten maken met bijvoorbeeld een beschrijving.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Het ziet er zo toch best goed uit, vooral omdat het per onderwerp gegroepeerd is. Als het langere lijsten worden zouden we er inderdaad wat meer uitleg bij kunnen zetten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje


AceVentura

Goede aanvulling Mannetje, maar misschien een wat vervelende vraag: Hebben we toestemming om die artikelen hier te publiceren ? Het artikel in Vrouw staat echt op een andere site dus daar maak ik me niet zo druk om, maar die in Goedele zou wel eens problemen kunnen geven als we geen toestemming hebben.

Wie zou dat kunnen weten ? Of hebben we automatisch toestemming omdat er AVENners aan de artikelen meegewerkt hebben ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

We hebben er officieel geen toestemming voor, dus we zouden er wel problemen mee kunnen krijgen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Geen idee. We zouden een mailtje kunnen sturen...
Maar je linkt toch naar een website van iemand? We zetten het artikel toch niet gekopieerd op onze wiki? De meeste website-bezitters vinden het juist fijn als er naar hun gelinkt wordt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Niet moeilijk doen! Je bent toch niet roomser dan de Paus. Dus geen slapende honden wakker maken!
Ze staan op mijn account, dan link je gewoon door naar mijn adres. Dus is er niks aan de hand, want je geeft slechts een doorverwijzing.
Bij paniek komt  :flic: alleen mij van bed lichten!