Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksueel persoon gezocht voor tv-item regionale omroep

Gestart door KayleighvdH, september 20, 2014, 07:20:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Kreeg net een berichtje van Kayleigh, de journaliste.

Aanstaande donderdag om 15 uur is dus de uitzending. Na het item schuift Peter Leusink aan. (Peter Leusink is een bekend seksuoloog die qua ideeën wel op één lijn zit met AVEN.)
De uitzending kun je live bekijken op www.campusblog.nl

Dit gaan we natuurlijk even promoten op het forum! Zo krijgen we alvast lekker veel kijkers en mensen kunnen ook vragen stellen aan Peter. Misschien een leuke discussie?

PS Het interview met Martin staat al op youtube:
http://youtu.be/9cZsCs7ToZA
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Wat een mooi interview is het geworden. Gewoon de uitleg van wat het is, van wat het betekent voor jou. Het werd niet in twijfel getrokken, het was niet vreemd of raar. En ik vind je erg sympathiek overkomen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

KayleighvdH

Citaat van: AniMeshorer op oktober 14, 2014, 01:32:36 PM
Citaat van: KayleighvdH op oktober 09, 2014, 09:19:28 AM
Er staat ondertussen al een artikel online! Donderdag 16 oktober om 15 uur is er de livestream van de uitzending, ook op onze website! Je kan dan live de uitzending bekijken en ook live vragen stellen aan de seksuoloog in onze studio.

http://campusblog.nl/2014/10/aseksuali-watte/



Verdorie ; net het uur dat iki bij mijn psycholoog moet zijn :( Kan de uitzending achteraf nog integraal bekeken worden op jullie website?

PS: hoezeer ik afkerig sta tegenover sociale netwerken, soms lijkt Twitter best wel handig om dit soort dingen aan te kondigen en het aantal luisteraars/kijkers mee de hoogte in te trekken.

Ja de uitzending zal ongeveer een week later ook op de gemist pagina te bekijken zijn! Het is uitzending 11 van periode A!

Bidanya

Wie heeft de uitzending vanmiddag gezien?? Ben erg benieuwd!
Bidanya, V 1962

Edewecht

Het is even stil geweest van mijn kant over deze uitzending. Dat komt omdat ik 'm op hun website niet kon vinden, en veronderstelde dat het nog niet geplaatst was.  :(
Maar nu heb ik 'm gevonden.  :)  De uitzending staat hier:

http://streaming.hu.nl/p2gplayer/Player.aspx?id=ENdJ5&time=0&layout=6

Het is een uitzending van ongeveer 25 minuten; vanaf minuut 17 gaat het over aseksualiteit. Ook seksuoloog Peter Leusink komt aan het woord. Kayleigh heeft er al met al een mooi item van gemaakt!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

loneley1978

Mooi verwoord Martin! Oh en je zingt ook nog eens goed! Bij de volgende meeting duetje? (Neem keyboard maar mee)😉
Wees altijd jezelf. Het origineel is altijd meer waard dan het kopie!!
Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Goed interview! Je kwam wel net na een item over de bekendste worsten van Utrecht... De volgorde van de items is dus subliem gekozen! ;D

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik heb het stukje net ook bekeken, en ik vind het een mooi item geworden  :klap:  :visibility:
Ook  :klap: voor je muziek Edewecht,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: Laten we hopen dat hij ook gelijk heeft met betrekking tot de bekendheid van aseksualiteit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op november 10, 2014, 07:02:05 PM
Laten we hopen dat hij ook gelijk heeft met betrekking tot de bekendheid van aseksualiteit.
Al is aseksualiteit nog (lang) niet bij iedereen bekend, het is wel zo dat er steeds meer aandacht voor is in de media/wetenschappelijk onderzoek/op voorlichtingssites over seksualiteit/op internetpagina's met info over aseksualiteit geschreven door aseksuelen. Dus ja, aseksualiteit wordt wel steeds bekender (al is het natuurlijk de vraag hoe lang het nog duurt voordat de meerderheid van de bevolking weet wat aseksualiteit is).

NewacE

Ik heb net ook even gekeken. Mooi stukje geworden.
Dank je wel Edewecht  :visibility:

De sexuoloog klonk optimistisch. Hopen maar dat 'ie gelijk heeft
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Briggy

Het is inderdaad een goed stukje geworden. Hulde aan onze Edewecht  :cheerleader: :cake: :)
12-1-2015 <3 MarkA