Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Restaurant Spirit - Rotterdam - zaterdag 23 februari -geannuleerd

Gestart door Martine, december 25, 2012, 05:16:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Oh, ziet er naar uit dat ook Fricai toch niet gaat kunnen deze datum. Sorry peoples of middle AVEN.

Edewecht

Ik hou stug vol, behoudens poolweer  ;) of mayakalenders ;). In de hoop dat er nog andere AVENers (kunnen) komen. Dus: WIE?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Wel, wel. Nog twee weken tot 23 februari. Ik ben nog steeds van plan naar dat restaurantje Spirit te gaan. Wie nog meer?
Of is er iemand die wel kan, maar geen zin heeft in Spirit, of in eten, maar wel iets anders (koffie &  :cake:  misschien) ?

Ik vond het zo'n leuk initiatief van Martine, maar nu ze besloten heeft om niet te gaan, zou ik het jammer vinden dat anderen ook afhaken.

(Stout plan van Edewecht:) Ik denk dat ik daar in ieder geval gewoon BEN. Herkenbaar aan een zwart-grijs-wit-paarse sjaal (geen grapje).
Ik kom wel helemaal uit Drenthe, dus ik zal het niet laat maken. Eind van de middag wat eten, 's avonds op tijd weer noordwaarts.
En als er helemaal niemand komt opdagen, ben ik toch van mijn leven één keer in Rotterdam geweest... ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Misschien helpt een andere locatie nog?
Zijn er misschien leden in de buurt van Drenthe waar je mee kunt afspreken?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Goed. Als de wereld zaterdag niet vergaat, ga ik gezellig een dagje naar Rotterdam. Getooid met zwart-grijs-wit-paarse muts en dito sjaal. Provinciaaltje gaat naar De Stad ;D. Rondvaart in de haven maken, wie weet wat er nog meer te beleven valt. Eind van de middag naar restaurant Spirit; begin van de avond weer naar Drenthe. Ik zie wel wie mijn pad kruist.
En of dat iemand van jullie is. :D

*Edewecht houdt wel van absurde dingetjes doen, soms*
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Heb je een leuke dag gehad Edewecht ? En ben je nog anderen van hier tegen gekomen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Kort verslagje:
Was gezellig! Edewecht (en Martin ;D) samen dagje Rotterdam.
Spido, beetje van de haven gezien, en iets van Rotterdam, maar het was te  :( k-kkkoud :( om veel buiten te lopen (ik heb ook geen vet op m'n botten).

Maar! Restaurant Spirit is de moeite waard! Heel gezellig tentje, heel informeel. Publiek van 0 tot 80 (echt waar!), stelletjes, groepjes, eenlingen zoals ik. Kortom, van dat publiek dat niet opkijkt als er een stel aseksuelen zou binnenvallen. Echt heel prettige sfeer.

Je kunt er ontbijten, lunchen en dineren. Open van 8.00 tot 23.00 uur.
100% biologisch, 100% vegetarisch, maar vooral **lekker**. Keuze uit wel dertig gerechten.
Bijzondere formule: het is een lopend buffet, je weegt je bord aan de kassa. Dus je betaalt een x-bedrag per 100 gram. Je kunt dus helemaal zelf bepalen wat je eet en hoeveel. Bijvoorbeeld: eerst voorgerecht halen, afrekenen, eten. FF zitten, dan hoofdgerecht, enz.

Met andere woorden: voor herhaling vatbaar. Daarmee bedoel ik: wanneer gaan we weer?
Martine wil ik bedanken voor de tip! Jammer dat je er niet bij kon zijn Martine, maar als de Fyra weer rijdt, kom je dan ook?

@anderen: hebben jullie na deze reclameboodschap ( http://www.degroenepassage.nl/spirit.php )ook zin om 'ns mee te eten?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)