Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Iris, 17 jaar, niet zeker

Gestart door Iris., april 24, 2017, 11:09:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iris.

Hey allemaal,
ik ben Iris, 17 jaar oud. Ik weet niet zeker of ik aseksueel ben, maar vrijwel iedereen in mijn omgeving schijnt zoenen en seks helemaal geweldig te vinden, waar ik het voornamelijk saai en vervelend vind. Ik heb er al meerdere ervaringen mee gehad, dus het lag er niet aan dat het de verkeerde persoon was oid (denk ik dan). Ik kom hier gewoon een beetje rondkijken, hopend op wat meer duidelijkheid!

Iris

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

yuki


Koffie

Welkom Iris! Ik hoop dat dit forum je helpt in je zoektocht.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Anders goed is ook goed

Marie8

Welkom op het forum, Iris :)
Rond deze tijd vorig jaar zat ik me ook af te vragen of ik aseksueel was of niet, destijds ook 17. Ik had sowieso niet veel mensen om me heen die het constant over seks hadden of aan het zoenen waren, dus ik dacht er zelf gewoon niet zoveel aan ;D
In ieder geval: fijn om hier een leeftijdsgenoot rond te hebben hangen ;)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

AceVentura

Welkom op het forum Iris,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Succes op je zoektocht naar het antwoord op de vraag "Wie ben ik ?", als je met vragen zit mag je die uiteraard stellen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SaxiePhone


Catulus

Welkom

Rondkijken is goed om te doen, gewoon even de gedachten ordenen!! We horen het wel als je iets nodig hebt
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle