Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Klinkt veelbelovend  :klap:

Mag ik al een exemplaar reserveren?  ;)

Mannetje

Citaat van: Ienepien op oktober 11, 2009, 02:15:04 AM
Ziet er goed uit. Alleen de pagina's zijn nog niet geteld? :-\
Ze zullen vooraf toch niet op een bladzijde meer of minder kijken?

Sismo

 :klap: Je hebt het weer voor elkaar!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Super! Ik blijf het zo ongelooflijk cool vinden dat wij je "kennen" :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Dank jullie wel allemaal.

Citaat van: Mannetje op oktober 11, 2009, 11:03:32 AM
Citaat van: Ienepien op oktober 11, 2009, 02:15:04 AM
Ziet er goed uit. Alleen de pagina's zijn nog niet geteld? :-\
Ze zullen vooraf toch niet op een bladzijde meer of minder kijken?

Ik weet niet goed wat je hier mee bedoeld. Ik krijg inderdaad niet van te voren een limiet over hoeveel pagina's ik mag vullen. Maar er moet wel rekening gehouden worden met een maximaal aantal pagina's dat een boek mag tellen. Vandaar ook dat mijn volgende verhaal in twee delen uitkomt. (het maximaal aantal pagina's heeft te maken met de binding, de kaft en vooral de kosten.)

Trouwens, dat bedenk ik me nu, maar ik besef me ook nu pas dat dat misschien niet heel logisch is voor een buitenstaander (ik vind het zelf ook nog steeds wonderlijk dat het zo is gegaan): Het verhaal is nog niet helemaal af, dus is ook niet bekend hoeveel pagina's het gaat worden. Mijn uitgever heeft alleen de eerste 100 pagina's gelezen voor ze besloten het uit te geven. Zelfs op dit moment weten zij nog niet precies hoe het verhaal af zal lopen. (ik al wel, alleen is de weg daar naartoe nog niet helemaal uitgewerkt  ;) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ze kennen je nu en hebben er blijkbaar alle vertrouwen in dat je weer een mooi boek (of eigenlijk boeken) gaat afleveren. Leuk toch  :klap:

Mag ik een onbescheiden vraag stellen? Heb je enig idee hoeveel exemplaren er van je eerste boek zijn verkocht?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Oeh ja! Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ooh ooh, en is de engels versie al uit? Ik wil hem in Amerika gaan promoten! (of had ik dat nu al gedaan?)

Jovi_Hobbes

Leuk, het Pinkeltje promotieteam  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja joh! Alles voor m'n vrienden! Hmm...nu moet ik hem alleen zelf nog lezen...

Ereinion

Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest. Onverwachts kwam een hectische tijd en werd ik ook nog ziek. Niets ernstigs allemaal, maar wel allemaal tegelijk, waardoor dit forum er bij in schoot. Ik ga mijn leveren beteren met ingang van vandaag!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dat is je geraaie ook! :P
Welkom terug, trouwens. Ik heb je gemist. :knuffel:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ja, ik dacht die is vast druk met haar boek bezig.

pinky

Dat dacht ik inderdaad ook. Ik miste je ook al, maar had dus bedacht dat je vooral druk aan het schrijven was aan andere dingen!