Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Ja, dat dacht ik ook.. Wat had je ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Schrijven was inderdaad één van die dingen.

Een soort van buikgriep, denk ik. 's Nachts zo misselijk dat ik tegen de ochtend helemaal leeg was. Ik heb dat wel vaker, maar ben er normaal na zo'n nacht wel vanaf. Nu duurde het wat langer en heb ik drie dagen lam op de bank gelegen. Daarna kon ik gelukkig wel weer wat, maar heb toch nog een hele tijd last gehad van een maag die niet alles aankon.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Gelukkig dat je je weer wat beter voelt, dan. :knuffel:

pinky

Inderdaad! Kun je weer lekker verder schrijven!

Ereinion

Aangezien dit heel belangrijke bericht  ;) verdwenen is, plaats ik het nog maar een keer. Vanmiddag ben ik bij de V&D in Arnhem.

Alvast voor Peter: volgende week zondag (29 november) ben ik in Nijmegen.
(Ik voel me ineens erg helderziend.  :schater: )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

logan

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

petra1963

Citaat van: Ereinion op november 21, 2009, 09:12:24 AM
Aangezien dit heel belangrijke bericht  ;) verdwenen is, plaats ik het nog maar een keer. Vanmiddag ben ik bij de V&D in Arnhem.

Alvast voor Peter: volgende week zondag (29 november) ben ik in Nijmegen.
(Ik voel me ineens erg helderziend.  :schater: )

Ben je dan bij de V&D ? Hoe laat ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ja, bij de V&D. Ik ben er sowieso van 13.00 tot 16.00 uur.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dan kom ik ! Sta je dan bij de boekenafdeling ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik heb nog geen idee. Meestal probeer ik een plekje te krijgen op de parterre. Daar komen toch meer mensen langs dan op de boekenafdeling. Maar erg leuk dat je komt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Afgelopen weekend was het laatste weekend van mijn promo-tour. Zaterdag was erg gezellig, ook omdat Solo een paar keer langskwam. Ik dacht eerst, wie is die vrouw die voor me staat en niets zegt  :D, maar het kwartje viel snel. Het was ook meteen de meest succesvolle dag met vijf boeken verkocht.

Zondag zou ik naar Deventer, maar door het slechte weer kon dat niet doorgaan.

Als iemand hier nog mijn boek wil kopen, dan is dit het moment. Nog zolang serious request duurt geef ik 2 euro per verkocht boek aan hun doel. Het Rode Kruis koopt met al het gedoneerde geld muskietennetten om de besmetting met malaria tegen te gaan. Je kunt me het beste even PM-en als je interesse hebt. (@ de admins, aub dit bericht niet verwijderen omdat het als spam wordt gezien.  ;) )

Ik hoop dat ik vanaf nu weer meer tijd heb om hier te komen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Gaat dat over je 2e en 3e boek? Je eerste heb ik al, mijn verzameling moet volledig blijven dus ik wil je nieuwe boeken ook! :klap:

Is Peter ook bij jou op bezoek gekomen?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op december 22, 2009, 04:59:05 PM
(@ de admins, aub dit bericht niet verwijderen omdat het als spam wordt gezien.  ;) )

Ik ben omkoopbaar, als ik je tweede en derde boek gratis krijg laat ik je bericht staan  :D

Wat jammer dat Deventer niet door kon gaan en ik vind het ook nog steeds jammer dat ik uiteindelijk niet langs kon komen. Wel super dat Solo nog is geweest  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

@ Zonnekind. Dit gaat nog over Hydrhaga. Mijn volgende komt pas in april uit.

Ik vond het ook jammer dat je niet kon komen, Jovi. Maar gelukkig had ik je pas nog gezien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ereinion, niet vergeten dat je zelf ook admin bent he...  ;D Ik dacht net als Zonnekind dat over je tweede boek ging. Hydrahaga heb ik al in mijn collectie...:)