Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pinky


Ereinion

Ik heb zojuist een vakantie geboekt. 8 dagen Madeira. Lekker wandelen en tot rust komen. Heerlijk! En ik ga alleen, dat vind ik ook best prettig. Hoewel ik mijn vriend ook best graag mee had gehad.

:cheerleader:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Heeft hij geen zin ? Moet hij werken ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Beide eigenlijk. Andere dingen ook waar hij zijn geld aan uit wil geven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is een leuk vooruitzicht  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Heerlijk! Veel plezier alvast!

Fricai

Mooi dat dat gewoon kan zonder crisis e.d. :P Have fun! :)

Ereinion

Dank je.

En het mooie is, nu heb ik een prijs gewonnen waardoor de reis wordt verdubbeld. Ik ga dus twee weken!!!!  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Bij D-reizen toevallig? :P

Jovi_Hobbes

Kijk, zo doe je dat!
Leuk hoor  :dance:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Ereinion

Citaat van: Fricai op juni 18, 2011, 08:33:48 PM
Bij D-reizen toevallig? :P

Yep.


Het is eigenlijk wel bizar welke reacties je krijgt als je als vrouw alleen op vakantie wilt. Volgens mij vinden veel van mijn collega's het maar raar. Iemand vroeg zelfs of mijn vriend het wel goed vindt dat ik alleen ga. Mijn eerste reactie is dan dat hij daar weinig over te zeggen heeft. Een mannelijke collega zei bijna dat hij het me zou verbieden als hij zeggenschap over me had. Dat maakt me toch verdrietig. Niet voor mezelf, maar voor al die vrouwen die waarschijnlijk thuis blijven zitten, omdat het te gevaarlijk zou zijn om alleen weg te gaan. Die dus nog steeds afhankelijk zijn van een man (of van anderen) om te doen wat ze willen. En die dus allerlei leuke dingen mislopen uit angst.
Ik ga natuurlijk wel voorzichtig doen tijdens mijn reis, maar dat doe ik anders ook wel. Als ik naar mijn werk fiets, fiets ik ook tussen de bossen en weilanden door. Moet ik dat dan ook maar niet meer doen? Volgens sommige mensen kan ik dat beter niet doen, waarschijnlijk.
Maar ik weiger mezelf op te sluiten in huis, omdat me misschien iets kan overkomen. Ik leef mee met alle vrouwen die zich wel laten opsluiten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 20, 2011, 11:07:21 AM
Het is eigenlijk wel bizar welke reacties je krijgt als je als vrouw alleen op vakantie wilt. Volgens mij vinden veel van mijn collega's het maar raar. Iemand vroeg zelfs of mijn vriend het wel goed vindt dat ik alleen ga. Mijn eerste reactie is dan dat hij daar weinig over te zeggen heeft. Een mannelijke collega zei bijna dat hij het me zou verbieden als hij zeggenschap over me had.

:o  wat een Neanderthaler

Het is inderdaad heel zonde als vrouwen dingen nalaten enkel omdat ze vrouw zijn en daardoor bang moeten zijn.
Er zijn best wel dingen die ik liever niet in m'n eentje doe, maar dat heeft er volgens mij weinig mee te maken of ik een vrouw of een man ben.

Bewust alleen gaan wonen als vrouw is overigens ook iets wat niet iedereen kan begrijpen. Ik zie daar ook geen enkel probleem in, maar sommige mensen zien dat anders.

Laat iedereen zijn mening hebben, zolang jij en je vriend het eens zijn kun jij lekker van je welverdiende vakantie gaan genieten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Citaat van: Ereinion op juni 20, 2011, 11:07:21 AMIemand vroeg zelfs of mijn vriend het wel goed vindt dat ik alleen ga. Mijn eerste reactie is dan dat hij daar weinig over te zeggen heeft. Een mannelijke collega zei bijna dat hij het me zou verbieden als hij zeggenschap over me had. Dat maakt me toch verdrietig. Maar ik weiger mezelf op te sluiten in huis, omdat me misschien iets kan overkomen. Ik leef mee met alle vrouwen die zich wel laten opsluiten.

Oh, hell yes!

Sowieso snap ik niet hoe mensen 'een relatie' kunnen hebben en daarin elkaar dingen verbieden... Lijkt me dan toch niet echt meer als een verrijking van je leven.  ::)

Ereinion

Tja, als mijn vriend zou zeggen: als je gaat dan hoef je niet meer terug te komen, dan heb ik nog een extra reden om te gaan. Want zo iemand hoef ik niet om me heen. Gelukkig is mijn vriend helemaal niet zo.


Dat is ook wel absurd, Jovi. Alsof je dan maar een kerel moet nemen omdat je anders voor eeuwig bij je ouders blijft wonen.  ::) En dan zeggen ze ook nog dat de maatschappij geemancipeerd is. Nou, zo te horen leven we nog in de jaren vijftig.
Maar gelukkig denkt niet iedereen er zo over en zijn er ook nog genoeg mensen die het wel begrijpen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.