Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Je hoeft maar één metertje. :D

petra1963

Dan vinden we je weer lief !  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Ergens, als het maar niet AVEN is, want daar moet ik punniken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

 :banghead: stupid me.

Alles gaat zo lekker, maar toch geen zelfvertrouwen, he... :banghead:
Ik heb vandaag dus de hele tekst opgestuurd, herschreven en wel. Maar er zitten dus twee dingen in waar ik niet helemaal zeker van ben, maar waar ik ook niet uit was gekomen als ik er nog langer bij stil zou staan. En nou denk ik dat de editor mij op gaat eten, omdat het niet goed is.  ::) Terwijl ik heel veel andere dingen zoveel verbeterd heb, daar ben ik wel zeker van... Hij had me al gemaild dat hij geen aanmerkingen meer had op het eerste stuk en dat hij het helemaal goed vond, maar nu ik alles opgestuurd heb slaat de twijfel weer toe.

Ik vind mezelf zo stom, maar toch gaat het verontruste gevoel niet weg.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :knuffel: Ik ben niet de juiste persoon om je op te monteren want ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben in jouw plaats. Maar denk er gewoon aan dat je boek al zoveel goeie commentaar heeft gekregen, 2 stukjes gaan het dan echt niet ineens slecht maken. Het zal wel opvallen dat je de andere stukken verbeterd hebt! Dit komt helemaal goed, niet panikeren :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dank je.
Ik weet dat ook wel en ik kan het gewoon nog weer veranderen, maar daar heb ik zijn hulp bij nodig. Maar juist omdat ze zo positief waren, heb ik het idee dat ik nu tegenval.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Je mag ook niet verwachten dat je nooit eens iets slecht gaat horen natuurlijk. Bereid je voor op het ergste en dan valt het altijd mee :D En je hebt al zoveel goeie dingen gehoord, daar kan je nog genoeg energie uithalen om nog 10 boeken te schrijven! Niet? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :schater: Lekker opbeurend! Maar wel helemaal wat ik ook in mijn achterhoofd heb.

Soms heb ik het idee ook dat ik het zelf opzoek. Ik had de proloog gewoon zo kunnen houden, dan was hij goed genoeg. Maar ik heb hem herschreven, met het risico dat het minder is, maar misschien ook wel beter. Ach, wat is het ergste dat kan gebeuren... dat hij het met me eens is en ik de oorspronkelijke proloog aanhoud  :schater:  Buiten dat, ik heb hem tien keer doorgelezen en ik vond het op deze manier eigenlijk ook wel goed. Er zit niets anders op dan af te wachten, ik heb het nu toch al verstuurd.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Morgen kijk je er misschien weer anders tegenaan. :knuffel:

pinky

En bedenk even wel dat het je eerste boek is he! Dat doen niet veel je na, dus daar mag je heeeeel erg trots op zijn!