Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Helemaal waar. En zo lang duurt het nu toch ook niet meer?
Het is verkooptechnisch natuurlijk ook veel beter als je boek tegen de zomer uitkomt dan lezen de mensen vast veel meer.  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, vakantie boeken! Jeeuhj!

(haha, die kan je ook op twee manieren opvatten. Hihi)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :78: Ik heb gewoon niets meer gehoord en hij had me beloofd vorige week te mailen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat is balen....kun je hem niet bellen? (ik ken zo'n dilemma...wel bellen, niet bellen...welek idnruk maak je dan? :-\ )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik haat bellen, maar ik heb zijn telefoonnummer wel inderdaad.
Ik denk dat ik hem vandaag ga mailen, maar ben bang dat ik helemaal verkeerd over kom. Ben eigenlijk bang dat ik al verkeerd ben over gekomen. Het zal wel niet, maar ik ben gewoon een twijfelkont.
Weet je, hij is ook illustrator en wilde de geillustreerde uitgave wel doen. Maar dat heb ik dus afgewezen en nu ben ik bang dat dat helemaal verkeerd is overgekomen (of dat hij dat gewoon niet leuk vond eigenlijk). En ik was al onzeker over wat ik hem heb doorgestuurd, dus het stapelt alleen maar op. Ik moet mezelf gewoon voorhouden dat ze echt niet ineens helemaal bij zullen draaien en dat hij zeker niet kinderachtig is en zich zou laten beinvloeden door het feit dat hij de illustraties niet kan maken. Maar naarmate de tijd verstrijkt wordt het wel steeds moeilijker. :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :knuffel: :knuffel: :knuffel: (Ik ben niet zo goed met woorden)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Ik heb hem trouwens een mailtje gestuurd met de vraag of een mail van hem niet aangekomen was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een hele grote  :knuffel:
Er is vast een hele goeie en simpele reden waarom je nog niets hebt gehoord. Maak je maar niet te veel zorgen hoor  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Tsja, dat hij niets heeft gemaild zegt denk ik meer over hem dan over jou. 9 van de 10 keer is dat zo. Misschien is hij druk, ziek of zoiets. Zal wel los lopen denk ik!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ereinion op april 04, 2008, 02:48:22 PM
Ik haat bellen, maar ik heb zijn telefoonnummer wel inderdaad.
Ik denk dat ik hem vandaag ga mailen, maar ben bang dat ik helemaal verkeerd over kom. Ben eigenlijk bang dat ik al verkeerd ben over gekomen. Het zal wel niet, maar ik ben gewoon een twijfelkont.
Weet je, hij is ook illustrator en wilde de geillustreerde uitgave wel doen. Maar dat heb ik dus afgewezen en nu ben ik bang dat dat helemaal verkeerd is overgekomen (of dat hij dat gewoon niet leuk vond eigenlijk). En ik was al onzeker over wat ik hem heb doorgestuurd, dus het stapelt alleen maar op. Ik moet mezelf gewoon voorhouden dat ze echt niet ineens helemaal bij zullen draaien en dat hij zeker niet kinderachtig is en zich zou laten beinvloeden door het feit dat hij de illustraties niet kan maken. Maar naarmate de tijd verstrijkt wordt het wel steeds moeilijker. :-\


:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)