Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MaankindJ

hihi gaaf ;D ;D
*klapt spontaan mee*
:klap:  :klap:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

pinky

Wow... en leef je nu in een droom?

Ereinion

Ik werd vanochtend wel met een onwerkelijk gevoel wakker. Ik vind het super om bij die film betrokken te worden. Wie weet waar dat uiteindelijk nog naar leidt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja, kan mezelf zo helemaal voorstellen hoor. Dat je dan zo'n droom gevoel hebt. Zou ik wel hebben in elk geval. Dat had ik toen ik te horen kreeg dat ik naar Amerika ging! wooh!

Ereinion

Pinky zei bij het hardlopen:

Volgens mij is Ereinion zo'n persoon dat echt niet 5 dagen in de week op de bank kan hangen! Haha! Maar ja, als je van je hobby je werk kunt maken, dan heb je of vet mazzel of ben je gewoon retegoed. Ik vermoed het laatste... met een klein snufje van het eerste.


Inderdaad, ik ben eigenlijk altijd bezig. Ik ben weer boeken aan het lezen, maar soms vind ik dat nutteloos tijdverdrijf. Wat ik ondertussen nog allemaal had kunnen doen...  ::)  Ik heb mezelf nu maar overtuigd dat het leerboeken zijn, en dat is ook zo; hoewel ik het niet altijd interessant vind leer ik wel heel veel van andere schrijvers.

En wat betreft de mazzel... Ik heb heel lang gedacht dat het inderdaad alleen maar geluk was, dat mijn boek is uitgegeven. Gelukkig ben ik daar wel overheen. Ik besef dat ik best iets bijzonders heb geschreven en dat schrijven iets is waar ik goed in ben. Maar natuurlijk komt er ook een hoop geluk bij kijken. Een kwestie van de juiste persoon, op het juiste moment op de juiste plaats.

En waarschijnlijk ga ik ook nog naar Engeland om ter plekke aan de film te werken. Ben benieuwd wat mijn baas er van vindt dat ik 2 weken nadat ik terug ben alweer een weekje vrij wil hebben.  :-\ Maar ze wilden me er wel graag bij hebben en wanneer krijg je nou zo'n kans!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :klap: wat een goed nieuws allemaal, Ereinion!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, helemaal super joh! Spannend wel! Laat je ons ook het resultaat zien?

Ereinion

Ja, natuurlijk. Als ik het goed begrepen heb is de film als hij klaar is gratis te downloaden. Dus iedereen kan hem zien!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Jovi_Hobbes

We krijgen het nog druk: Ereinions boeken lezen, films kijken...  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, Ereinion kost ons wel een berg tijd! Heb je het aantal pagina's van d'r fanclub al gezien! Pffff.... ;)

Sismo

 :schater: Heb je je eigen fanclub al bekeken?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

 :schater: Je houdt ons wel bezig, hoor !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Citaat van: Sismo op mei 31, 2008, 09:34:17 AM
:schater: Heb je je eigen fanclub al bekeken? ;D

Eeeuhmm...neeej... :-[

Oke, ik hou mijn mond al...  :-[ :-[ :-[