Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zonnekind

Mm, ik begrijp jullie wel. Maar als mijn borsten onderzocht worden, doet dat absoluut niet pijn en dat vind ik dan ook wel leuk.
Sismo, moet jij dan niet vaker een onderzoek doen?
Mijn moeder heeft allemaal cistes in haar borsten zitten. Daarom moet zij 2 keer per jaar een echo laten nemen. Maar dit is ook niet pijnlijk dus dat valt ook wel mee.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Rhapsody

Citaat van: Ereinion op januari 24, 2009, 12:26:16 PM
Het is vooral de manier waarop dit onderzoek wordt uitgevoerd. En dan staat er in de folder ook nog een link naar een filmpje waar je kunt zien hoe het onderzoek wordt gedaan. Nee, dank je.

*kan geen smiley vinden die bij mijn reactie past*

Rhapsody

Volgens mij is een prostaat onderzoek in Amerika wel verplicht. Dat onderzoek kan voor een man ook vernederend zijn, want de dokter moet met zijn vinger in de anus van de man. Dan heb ik liever een uitstrijkje dan dat een dokter zijn vinger... je snapt 'em wel.

Zonnekind

In België wordt dat ook gedaan, mijn vriend ziet daar nu al tegenop. :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Jak! Maar in ieder geval wel eerlijk dat daar de mannen ook worden opgeroepen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dan zijn ze er in België toch eerder mee dan hier. Hier is het nog geen onderzoek, waar je voor opgeroepen wordt.

pinky

Ik ben maar gewoon blij dat ik nog geen 30 ben. Lijkt me vreselijk dat soort onderzoeken. Mag je wel iemand meenemen? Ik denk dat ik het dan fijn vind om mijn vriend mee te nemen (als ik die heb) zodat ik in elk geval afleiding heb van iemand die het toch al vaker daar beneden heeft gezien.

Ienepien

Ik geloof niet, dat dat gebruikelijk is. Maar als je je daar beter bij voelt, mág het wel, natuurlijk. :-\

pinky

Tsja, er is wel meer niet gebruikelijk, maar goed, ik ben ook niet echt doorsnee... haha!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op januari 24, 2009, 08:58:18 AM
Nou voel ik me opeens wel weer een stukje ouder. Kreeg eergisteren een uitnodiging door de brievenbus om een uitstrijkje te maken. HELP!!!  :o Ik dacht dat ik nog lang niet aan de beurt was.

:o ik word ook 30...
Tsja, weet ook niet zo zeker of ik het ga laten doen. Ik vind dat ik de laatste tijd al veel te veel nare huisartsen, dokters, bloedprikkers en tandartsen heb gezien  :-\
Was er een tijdje geleden iet iets over dat je ook een 'doe-het-zelf'pakketje kunt krijgen en als daar dan iets 'verdachts' uitkomt krijg je alsnog een oproep. Of zou ik dat gedroomd hebben  ;)  Ik dacht eigenlijk dat het iets met die vaccinatie te maken had tegen het virus waar je baarmoederhalskanker van kunt krijgen.

* Jovi_Hobbes vraagt zich opeens af of ze (als maagd) ook in aanmerking komt voor zo'n vaccinatie. HEb dan wel een naaldenfobie, maar denk dat ik liever geprikt word dan dat ik voor zo'n uitstrijkje ga...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rhapsody

Ik vroeg me dat ook af. Volgens mij maakt het niet uit of je maagd bent of niet, er was een keer iets over op tv en toen zei de dokter dat.  :-\

Zonnekind

Ze betalen die prik terug voor kinderen onder de 14 jaar (dacht ik) dus ik heb die vroeger al laten zetten. En ik denk dat de meeste 14 jarigen nog maagd zijn dus dat moet wel lukken :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Maagden hebben denk ik wél -tig minder kans om het te krijgen. (baarmoederhalskanker)
Volgens mij heeft het voor 90% te maken met geslachtsgemeenschap... :-\

Sismo

Citaat van: Zonnekind op januari 25, 2009, 08:09:41 PM
Sismo, moet jij dan niet vaker een onderzoek doen?

Eén keer per jaar een mammo en één keer per jaar onderzoek bij de huisarts (gelukkig een vrouw!). En zelf controleer ik elke maand onder de douche!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-