Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Sismo

Ik heb vandaag ook geklust, een schuttingdeel, wat straks dienst moet gaan doen als poort, heb ik in wel 10 verschillende kleuren geschilderd. Elke plank een ander kleurtje. ziet er heel vrolijk uit!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Klinkt goed!

Dit kleurtje zit nu bij ons op de muur:

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Mooi. Inderdaad een vakantiestemming kleurtje! Leuk hoor! Geeft meteen een heel andere look waarschijnlijk!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik ben er erg blij mee. En ik had eigenlijk verwacht dat het verschil met de vorige kleur niet zo op zou vallen, maar we hadden net visite en die zagen het meteen.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

'T is een flinke muur, toch? (heb in mijn geheugen gegraven en de foto opgehaald die je ooit eens geplaatst hebt)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, dat zeker. 7 meter lang ongeveer. We hebben eigenlijk geen witte muur in de woonkamer. De lange muur is Goudsbloem, de kortere zwart behang. Beide andere muren zijn bijna volledig ramen. En in de (open) keuken hebben we heel druk behang en een stukje schoolbord. Ik heb nu wel de boekenkast op de scheiding tussen de keuken en woonkamer gezet en die aan de achterkant wit geverfd. Toch nog een beetje witte muur dus.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Maar van groen naar geel valt toch juist heel erg op? Zijn twee zulke verschillende kleuren.

Ienepien

Dacht ik ook. Gezellige kleur. :wave:

Mannetje

Ik denk dat het er inderdaad leuk uitzien. Bij mij in huis het vrij neutraal. Ik wilde destijds LED-verlichting installeren zodat je de kleur eindeloos kon varieren.
Helaas was ik te ver mijn tijd vooruit, want dat was nog in ontwikkeling.
Je hebt tegenwoordig wel van die losse lampen die dat kunnen van Philips geloof ik, dus het zou alsnog kunnen.

petra1963

Citaat van: Ereinion op juli 21, 2009, 04:56:29 PM
Klinkt goed!

Dit kleurtje zit nu bij ons op de muur:


Mooie wareme kleur ! Bij mij zit ook geel op de muur, maar in een wat ander tintje !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik zit net mijn eigen muur eens tebekijken. Haha, dat is een net iets lichter kleurtje geel! En in mijn werkkamer wel deze!

Ienepien

Is dat soms een 'nieuwe' kleur? Hahaha, toen wij dit huis kochten, zat dat geel echt op álles hier.
Plafonds, muren, trapgat, kelder, wc, álles geel.
Nu hebben we alles wit, met rode kozijnen.
(en dat is 14 jaar geleden)
Dus zo snel gaat alles weer rond. Hahaha, alles komt weer een keertje terug. :D