Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

JustKidding's promotie actie.

Gestart door JustKidding, december 31, 2012, 01:38:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustKidding

Waar zal ik eens beginnen, ten alle eerste wil ik zeggen dat het forum hier een super leuke en positieve vibe heeft.
Wanneer vrijwilligers een goed project hebben wat te maken heeft met het helpen van mensen, heb ik al heel snel de neiging om mee te helpen. Het is tenslotte super tof dat mensen vrijwillig andere mensen willen helpen.  :wave5: voor de administratoren!

Het idee achter dit topic is om verschillende ideeën voor marketing te bedenken, we hebben al een flyer idee zover ik begreep. Helaas kunnen we daar niet zo super veel mensen mee bereiken,(ik spreek over honderden) ik vroeg me af of mensen dus nog ideeën hebben?
Momenteel heb ik de digitale flyer geplaatst op een website (soort facebook, maar dan voor kinkers).

Daar heb ik al  11 Loves en 15 Reacties. gekregen (dit houdt in dat mensen het in hun 'feed' krijgen, en kunnen lezen waar het over gaat dit kan al snel oplopen tot de honderden die het zien.)

Reacties van mensen:
CiteerBegrijp en daarna Begrepen worden" heb ik altijd al een mooi motto gevonden. Dit betekend wel dat er genoeg info moet zijn. Dank je dat je dit wil delen, zo worden onduidelijkheden de wereld uit geholpen en heb ik weer iets nieuws geleerd.

Feedkick


CiteerAls iemand die zich lange tijd asexueel heeft gevoeld kan ik dit alleen maar toejuigen! Nornale vanilla sex doet nog steeds niet zo veel voor mij, maar zoals JK zegt kan je wel degelijk opgewonden raken. Ik heb genoeg triggers in BDSM waar ik Wél ongelovelijk opgewonden van raak :-)



Plaatst hier dus je reacties / ideeën en alles wat met promotie te maken heeft. Zelfs al kun je het zelf niet uitvoeren, of lijkt het nog zo'n gestoord idee. Alles is welkom, want wie weet kan iemand anders het voor je uitvoeren.





Update:
Mijn mede-organisatoren van ons project hebben ingestemd om aandacht te gaan besteden aan a-seksualiteit op onze website/chatbox en forum! Dit betekent overigens niet dat het een concurrentie wordt van asexuality.org, dat is namelijk het laatste wat we willen.
Dit houd mede in dat er misschien wel meer promotie komt voor asexuality.org, flink meer. ;D
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AceVentura

 :klap: Fijn dat je zo enthousiast bent !  :cheerleader: En eigenlijk verdien je ook al een  :visibility:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Je verdient zeker een  :visibility:

Ik geloof dat er her en der op het forum al een aantal promotie-ideeën te vinden zijn, maar het kan geen kwaad ze hier weer eens te bundelen. Misschien ook vast een mooie voorzet voor de komende praatmeet, waarop we volgens mij ook wilde gaan brainstormen over ideeën om aseksualiteit meer bekendheid te geven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Hallo JustKidding,

Je stort je er met groot enthousiasme in, tjonge!

Ook leuk dat de sfeer op dit forum je zo aanspreekt. Ook ik voel me hier erg thuis.

Mijn enthousiasme, of noem het gedrevenheid, ziet er alleen misschien iets anders uit dan de jouwe.
Wel ben ik op persoonlijk vlak uit de kast en laat dat zien aan mijn omgeving: sticker op m'n auto en naast m'n voordeur; iemand gaat een sjaal voor me breien in zwart/grijs/wit/paars; ik vertel het in mijn omgeving: werk, familie, vrienden; heb meegedaan aan een gastcollege en aan een artikel in een blad (kan elk ogenblik verschijnen(?)); ben bezig met een filmpje op youtube te zetten met een vrolijk liedje over geen-seks (je hebt de tekst gezien in "Teksten en poëzie").

De woorden 'marketing' en 'promotie' spreken mij persoonlijk minder aan. Want:
A) ik ben helemaal niet marketing-gericht ingesteld, en zou een slecht verkoper zijn,
B) ik krijg bij 'promotie' een beeld van 'aseksualiteit promoten of verbreiden'. Afgezien van het feit dat je aseksualiteit niet kunt verbreiden, denk ik met schaamte terug aan de tijd dat ik als heel gelovig jochie het evangelie wilde verbreiden... Dat nooit meer!
Verder ben ik totaal niet bekend met andere social media, en heb ook geen behoefte om me daarmee bezig te houden.

Kortom:
ik ben uit de kast en durf/wil/kan bijdragen aan publiciteit. Daarin zouden we elkaar kunnen vinden. Dit onder het motto:
CiteerZelfs al kun je het zelf niet uitvoeren, of lijkt het nog zo'n gestoord idee. Alles is welkom, want wie weet kan iemand anders het voor je uitvoeren.
MAAR: ik krab me nog even achter de oren over de manier waarop.
We houden kontakt!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)