Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Facebook?

Gestart door Koffie, mei 09, 2013, 04:22:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Is er ook een Nederlands/Vlaamse Facebook van Aven? Er is wel iets Engels/Amerikaans of zo, maar daar voel ik me niet thuis. Ik vind de humor die ze daar gebruiken gewoon helemaal niks en daarom wil ik daar niet graag mee gelinkt worden.

Maar in het kader van visability en uit de kast komen wil ik eigenlijk wel iets van Aven bij mijn Likes hebben staan. Maar ik kan niks zinnigs vinden.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Geen idee, volgens mij niet toen ik nog facebook had, maar dat is al 1.5 jaar geleden.
Je kan er ook zelf een beginnen anders? :P Iemand moet het doen. :P

Koffie

Nee, dat is niets voor mij. dan wordt dan maanden niet geupdate en zo. En ik neem aan dat daar een hele klus aan zit ivm berichten beantwoorden. Ooit had ik een HSP-club, dat was bijna een baan. Dat doe ik niet meer.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

essierulez

Volgens mij is er niet zo'n een pagina.
Maar persoonlijk heb ik er geen behoefte aan. Niet al mijn 'Facebook-vrienden' hoeven te zien dat ik hier 'lid' ben.

Als je het wel, kan je op facebook ook gewoon een pagina maken, daar zit (geloof ik) niet zo veel 'beheer' aan vast. Maar dan kan iedereen
die dat wil aangeven dat hij/zij AVEN 'leuk' vind.

Ereinion

Ik zie alleen een groep Vlaamse Aseksuelen als ik op Facebook zoek. Naast alle buitenlandse.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

vrovanzi

Ja idd ik heb ook al eens gezocht maar echt zo een groep is er niet echt je kan dat liken denk ik wat je bedoelde maar is geen echte groep en is in verschillende talen ja maar verder ...