Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aces en Aros Cafe

Gestart door AceVentura, april 30, 2022, 09:49:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Zo af en toe starten er nieuwe leuke LHBT-initiatieven en binnenkort zelfs een heus Aces en Aros Cafe :cheerleader:
Als ik de omschrijving zo lees lijkt het me een heel informele bijeenkomst in een huiskamersetting met ruimte voor leuke dingen en goede gesprekken.
Meer info kan je hier vinden: https://opstand.noblogs.org/post/2022/04/27/aces-aros-cafe-lgbtqia-%e2%9d%a4%ef%b8%8f-1e-edition/

Mij maakt het wel nieuwsgierig maar volgende week gaat voor mij niet lukken. Is er iemand anders nieuwsgierig genoeg om een kijkje te gaan namen?

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat is zeker leuk. Beetje uit de buurt voor mij, maar voor wie meer in de buurt woont of kan en wil reizen, lijkt me dit een leuke plek om eens te gaan kijken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Beukennootje

Oooh dat ziet er leuk uit! Het is alleen heel ver uit de richting voor mij:(

Eline.

Ik ga hier naartoe samen met nog iemand van het forum. We gaan samen kijken hoe het er is. Bedankt voor het delen!

macobra2019

Ik ga morgen ook langs. Ik ben erg benieuwd

AceVentura

Ik kan er helaas  niet bij zijn maar ben wel heel nieuwsgierig. Veel pleier voor iedereen die gaat :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Hoe is het gisteren geweest?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

macobra2019

Ik kon uiteindelijk niet :(  Vond het wel jammer... ik zal het nog even op Insta vragen.

Isidora_

#8
nieuw op het forum, maar ik was hier bij. erg gezellig, raad het aan als je volgende keer in de buurt bent/tijd hebt. beetje gekletst, zines gelezen, spelletje gespeeld

sharkie

HOiHOi,

Ik zie dit nu pas. Wat een goed initatief en idee.
Hopelijk komen er meer van deze dagen.

:cheerleader:

AceVentura

Komend weekend is er weer een Aces en Aros cafe:  :cheerleader:
https://opstand.noblogs.org/post/2022/10/14/aces-aros-cafe-3/

Dus voor wie zin heeft in een gezellige meeting speciaal voor asekuelen of aromantici: This is the place to be! (en dat rijmt nog ook :schater:)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Helaas gaat dit weekend niet, maar de volgende keer hopelijk weer wel!

Respi

Net gemist. Maar de volgende ben ik er bij.

Hilde

Hoi mensen,

Het eerstvolgende Aces and Aros Café is op dinsdag 20 december 2022 vanaf 18.30 uur in anarcha boekenplek Opstand.
Adres: Beatrijsstraat 12, Den Haag (Moerwijk).
De Engelstalige aankondigingen voor dit event staan tot nu toe op:
- hun website
- Facebook
en
- Instagram.