Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Karaat

Gestart door Sismo, januari 03, 2007, 10:15:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Het artikel in de Karaat is verschenen: www.karaat.be  (onder kopje "deze maand").
Ik krijg de link niet geplaatst...tja...als iemand het wel lukt...graag!
Het is met zorg geschreven, vind ik!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Sismo

Tja...het was ook Sismo die het probeerde... ;D
Bedankt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Het is een mooi artikel denk ik. Het is bij mij wel duidelijk te merken dat ik de vragen beantwoord heb in een periode waarin het heel slecht ging tussen mij en Viper. Ondertussen is dat weer stukken beter en dan is dat niet zo leuk om het allemaal zo negatief te zien maar ja, zo zien de mensen misschien ook dat het soms enorm moeilijk is. Nu maar wachten op nieuwe leden? :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Hoi Zonnekind,
Inderdaad, een mooi artikel. En door het verschil tussen Kim en jou kwam ( zoals ik het las) juist mooi tot uitdrukking dat het enerzijds enorm moeilijk kan zijn, en je relatie enorm onder druk kan zetten, zoals bij jou toen. Anderzijds ook dat het ook mogelijk is om er ( soms, even ?) een manier voor te vinden om er samen mee te (leren) leven. En hoe ingewikkeld het is..maar het was goed dat dat ook op tafel kwam. Want dat neemt voor mensen die het artikel lezen en ook 'zo' zijn, misschien iets van hun schuldgevoel en verantwoordelijkheidgevoelens van hun schouders.. dat het niet puur een  kwestie is van hun niet kunnen of het juist wel willen...Dat lucht hopelijk misschien een beetje op.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Een mooi artikel inderdaad. En ik ben het met Peter eens, Zonnekinds antwoorden geven een mooi breed beeld naast de mijne, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is om je eigen antwoorden terug te lezen.

Ik moest trouwens wel even nadenken wie Liesje al weer was.  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

ja, ik ook. Maar mooi gedaan. Mijn complimenten aan degene die hebben meegedaan!

Jovi_Hobbes

Ik denk dat het nu dan echt wel tijd is voor de medailles. Vier stuks:  :visibility:  :visibility:  :visibility:  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Jippie, ik heb er ook één!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

 :klap:   :klap:  :klap:
Goed gedaan, Sismo, Ereinion, Zonnekind en Chibi (is het de goede volgorde op leeftijd?  :P )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Had jij niet toch stiekum graag ook een medaille gehad, Stev ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Had ze maar meegedaan! Dan was zij als eerste vernoemd! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik geloof dat het artikel veel mensen naar de site heeft gebracht! Stiekem een aantal leden erbij!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Opgeschoond tot hier
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?