Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

JOVI IS JARIG!!!!!!!!

Gestart door Sismo, februari 25, 2007, 01:04:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

 :schater: En ik douche ook nog elke dag!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Gelukkig dan maar. Ik hou niet zo van ouwe vis. :schater:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Sismo op maart 04, 2008, 11:44:08 PM
:schater: En ik douche ook nog elke dag!

Gebruik jij dan niet veel te veel water ?  :rollol:

* vraagt Peter vermomd als eco-fundamentalist *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :D Ik vrees van wel! Maar stoken doe ik dan weer heel zuinig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Er was inderdaad van de week een bericht dat we met zijn alleen te veel water verspillen. Maar in de afgelopen 20-30 jaar is het toch ook wel erg veranderd. Vroeger was het normaal om zo eens in de week te douchen en je de rest van de week 's ochtends gewoon snel te wassen met een washandje ofzo. Tegenwoordig zijn er mensen die minimaal drie keer per dag douchen. Volgens mij is de hygiëne wat dat betreft een klein beetje doorgeschoten.  Natuurlijk moet iedereen doen wat hij/zij zelf plezierig vindt, maar je kunt volgens mij ook hygiënisch leven en tegelijkertijd wat aandacht aan het milieu besteden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

En van ál te hygiënisch krijg je dan weer van allerlei allergieën. Op het platteland gaan de mensen heus niet iedere dag onder de douche, hoewel dat vaak wel nodig is. En ze wassen niet altijd hun handen na toiletbezoek of voor het eten.
Dat is een perfecte methode om je weerstand op te bouwen.
Boerenmensen zijn véél minder vaak ziek, dan stadsmensen.
En ook de kinderen met astma enzo, komen vaker voor in de stad, dan op het platteland.
Gewoon (volgens mij) door de doorgeschoten hygiëne. :-\

Zonnekind

Dat klopt Ienepien. Trouwens, als we ons teveel wassen, dan wassen we ons eigen beschermlaagje gewoon weg. Als je dan toch elke dag onder de douche wil, kan je beter niet altijd zeep gebruiken. De zeep is het meest schadelijke. Het is goed dat je je af en toe gewoon eens wast met enkel water. En laat kinderen maar eens lekker vuil worden als ze buiten spelen, je hoeft ze niet voortdurend overhygiënisch beschermen. Een tutje dat uit hun mond valt, kuis het eens af en geef het terug. Je hoeft het niet altijd meteen te ontsmetten.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

(zouden we dit niet afsplitsen... ::))
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Hoe zullen we het noemen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

ehh het ecologische was onderwerp?  ;D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

ehhh denk kraak............. ???

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)