Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bizarre en andere leuke krantenberichten

Gestart door Tempesta, december 14, 2005, 11:43:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sammy

Mee eens! Te gekke straatnaam!  8)

Ik heb de pech in een straat te wonen met geen an sich belachelijke naam, maar wel eentje erg vatbaar voor woordspelingen. Pizza bestellen wordt zo toch nog vaak zeer frustrerend.  ;D

Ereinion

Kan nog gezellig worden tussen de hel en het vagevuur  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Zullen we, als we later groot zijn ( ;D) de hele straat opkopen met zijn allen/ ;D

Jovi_Hobbes

 >:D yeah  >:D
Mag mijn oma er dan ook komen wonen, want die zegt altijd dat ze stoker in de hel wil worden  8)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Zitten we er in ieder geval warmpjes bij  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Idd :D
Ik denk wel dat t dan erg gezellig word tussen hel en vagevuur ;D

theruudstar



Ereinion

Holbewoners vonden blondines leuker

28-02-2006 14:53

LONDEN (ANP) - Heteroseksuele holbewoners gaven de voorkeur aan blondines. Schuld is de evolutie. Tot deze conclusie komen wetenschappers aan twee Britse universiteiten.

Op het einde van de ijstijd 11.000 jaar geleden ontstonden bij Europese vrouwen blauwe ogen en blond haar als reactie op een gebrek aan voedsel en mannen. Talrijke mannen vonden de dood bij de gevaarlijke jacht op grote wilde dieren, die door de barre omstandigheden steeds schaarser waren geworden.

Door het vrouwenoverschot moesten vrouwen zich van elkaar gaan onderscheiden om aan de man te komen, menen de deskundigen. Een van de mogelijke genetische veranderingen was een ongebruikelijke kleur van de haren.

Terwijl in Europa veel variaties ontstonden, bleven elders op de wereld de kleuren van haren en ogen eenvormiger, aldus de wetenschappers in de komende uitgave van het vakblad Evolution And Human Behavior. De Wereldgezondheidsorganisatie verwacht dat er over tweehonderd jaar geen natuurlijke blondines meer zijn, omdat het gen weer zal verdwijnen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Goh, is bijna logisch... Toch vreemd dat er niet meer roodharigen zijn, die vallen natuurlijk toch nog meer op!

Jovi_Hobbes

Het is in ieder geval een erg interessante theorie.
Verklaart dat dan ook waarom men nu nog steeds zegt: Blondes have more fun?
Blijkbaar sterft het gen voor blonde haren sneller uit dan het gen dat mannen op blondines doet vallen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 01, 2006, 08:06:42 PM
Verklaart dat dan ook waarom men nu nog steeds zegt: Blondes have more fun?

Het bewijst iig dat blondjes niet dom zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Das waar! Maar aan de andere kant vraag ik me af of het zo'n compliment is om te lezen dat ik met mijn blonde haar dus eigenlijk een soort van mutant ben  :o
Hoewel, dat is eigenlijk best cool  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Je kunt het ook zo zien: jij bent doorgeevolueerd waar anderen stil zijn blijven staan.  ;)
Nou vraag ik me toch wel af; toen ik klein was had ik spierwit haar, maar later werd het donker. Wat betekent dat?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Helemaal niks. Dat gebeurt de meeste mensen. Mijn vader had vroeger stijl bijna wit haar en nu bijna zwarte krullen. Ik had vroeger fel oranje, werd later wat donkerder rood, en nu gaat weer een beetje richting blond.