Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jojo's fanclub

Gestart door Mannetje, december 06, 2009, 08:14:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jojo83

Citaat van: Brum op december 08, 2009, 02:51:27 PM
Zou wat zijn zeg, dat je die operatie gehad zou hebben en dat je daarna inene blijkt te kunnen zingen! Dat het dus anders klinkt dan voorheen (als je stem weer goed is)...


Je stem kan wel veranderen na'dat ze poliepen hebben weggesneden. Maar dat gebeurd niet zo heel vaak. Maar de eerste keer dat ik na de operatie weer geluid mocht maken (ongeveer een weekje later) vond ik dat wel heel erg spannend.
Maar gelukkig klonk ik nog als ik!!! Alleen wat zachter, heser en zwak....maar wel "mijn eigen" stem

jojo83

Ik ben begonnen aan een eigen website van al mijn beelden en schilderijen. Echt leuk!!!
Een maand geleden had ik een fotoboek gewonnen en toen heb ik van al mijn beelden mooie foto's gemaakt. Het viel me op hoe veel ik al gemaakt heb!
Ik heb deze week erg veel gebroken diensten op mijn werk (sowieso alle avonden werken en meestal ook de ochtend....en zaterdag hele dag cursus). Niet echt fijn, want in die tussentijd doe je niet zo veel nuttigs. Maar nu maak ik die tijd maar nuttig door eindelijk eens aan een eigen site te gaan werken. Eelke dag een beetje eraan doen. Dit wilde ik al heel lang, maar ik had er nog geen ervaring mee dus stelde het maar steeds uit. Nu heb ik een site gevonden waar je je als kunstenaar (wat klinkt dat ineens officieel zo...) kunt inschrijven en dan via hun een site kunt maken. Allemaal erg makkelijk en prima te snappen.
Toch wel leuk om nog iets te doen met mijn kunstacademie achtergrond....
Alleen titels verzinnen vind ik zo ontzettend moeilijk!!!

Ienepien

Jojo, je maakt me nieuwsgierig!
Ik kom gráág een keertje kijken op je webside.
Plaats je hem even als het klaar is? :klap:

jojo83

Ja, dat zal ik doen.
Maar het maken gaat traag. Vooral het bedenken van de titels. En elk schilderij of beeld  moet helemaal apart ingevoerd worden, met een hele omschrijving en titel. En die titels vind ik echt moeilijk. En er moet natuurlijk ook een foto bij en dat uploaden duurt ook lang. Maar ik ga vrolijk door. Elke dag een paar erop proberen te zetten.
Waarschijnlijk ga ik wel een keuze maken. Ik heb 26 beelden gemaakt en ruim 100 schilderijen....Dus tja...als ik die allemaal moet verwerken ben ik nog wel even bezig!

Ienepien

Het lijkt me wel stoer om een werk van jou te bezitten.
Hou je wel eens uitverkoop? ;D

Sismo

Wil je persé al je werk een titel geven dan? Als je zo moet nadenken welke titel er bijpast, pást die er dan wel bij?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Bijzonder hoor! Ik ben zeker benieuwd naar het eindresultaat. Als je echt helemaal vastloopt met titels moet je ze misschien gewoon nummeren, al is dat misschien wat denigrerend tegenover je eigen werk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Gewoon niks erbij vermelden kan toch ook? Of, als je toch iets erbij wilt zetten, de datum/periode dat je het gemaakt hebt.  ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Dit doet me denken aan school. Bij mijn tekeningen en knipsels vertelde ik op school altijd een heel verhaal. Dit krikte het cijfer altijd op  :D


jojo83

Citaat van: Sismo op december 09, 2009, 07:52:19 PM
Gewoon niks erbij vermelden kan toch ook? Of, als je toch iets erbij wilt zetten, de datum/periode dat je het gemaakt hebt.  ???

Bij de site die ik gebruik moet je een titel opgeven om de foto op te kunnen slaan. En afmetingen, materiaal enz. wordt ook apart gevraagd. Dus tja....En ik vind abstract 1, abstract 2...............abstract 100 ook niet kunnen.
Gewoon de tijd voor nemen dan maar.
Maar ik ben niet zo goed in teksten. Laat mij maar lekker de werken maken. Daar ben ik beter in

jojo83

Citaat van: Ienepien op december 09, 2009, 04:55:34 PM
Het lijkt me wel stoer om een werk van jou te bezitten.
Hou je wel eens uitverkoop? ;D

Nou wie weet.... :D
Mannetje heeft al een soort van echt "jojo"....

Mannetje

Inderdaad, een hele mooie 3-luik!

Trouwens, jij hebt een echte "Mannetje"

Ienepien

Citaat van: jojo83 op december 09, 2009, 09:20:43 PM
Citaat van: Ienepien op december 09, 2009, 04:55:34 PM
Het lijkt me wel stoer om een werk van jou te bezitten.
Hou je wel eens uitverkoop? ;D

Nou wie weet.... :D
Mannetje heeft al een soort van echt "jojo"....

Oei, wat ben ik jaloers.................. :-[

jojo83

Citaat van: Mannetje op december 09, 2009, 09:28:01 PM
Inderdaad, een hele mooie 3-luik!

Trouwens, jij hebt een echte "Mannetje"

Klopt! En ook een heel mooie!
Sorry Ienepien  :-[

Jovi_Hobbes

Zijn jullie nu ook allemaal benieuwd naar foto's van echte mannetjes en jojo's?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?